středa 5. ledna 2011

Začínáme

Tak jelikož mám pořád volná odpoledne a velmi často šmejdím na všech možných i nemožných stránkách napadlo mě, vytvořit si vlastní blog.

Většina nynějších blogů je o módě a módních akcích o fotkách, ale můj bude převážně o jídle a o věcech, co mě baví =)

Tak snad se tu brzy vše naučím =)

Páá

5 komentářů:

  1. Vííítej :) A těším se na další články :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vítej! :)
    Teď jsem si všimla Tvých komentářů. :) V Ledcích se dá i bydlet, jo? :D Krom statku Vaništů tam snad ani nic jiného není, ne?

    OdpovědětVymazat
  3. no snad budu stíhat a s foťákem bude problém =( uvidííme, nejsem zas tolik zběhlá... tak uvidíme, nebudu tak aktivní jako vy =)))
    jinak ledce beru i jako kostelec, tam kde je hrad... jestli znáš Červený a Kazdovi, tak tam =)

    OdpovědětVymazat