středa 20. června 2012

What's new?

Co je nového? Za ty tři měsíce spoustu věcí. Stále bydlíme s přítelem v útulném bytečku, stále se držím na škole i v práci.
Chodíme po výletech, na večeře, vysloveně si žijeme jako chudí studenti.
Jendou z největších novinek je, že máme nového pejska. Jmenuje se Coudy a je stejně praštěnej jako jeho jmenovec ze seriálu Step by step =) Je to kříženec Jorkšírka a Jezevčíka...Omlouvám se za dlouhou neaktivitu, ale nějak jsem na blog neměla náladu, čas ani chuť =)
Přidávám fotky z posledních měsíců =)
Bertíček =)

Náš nový kamarád Coudy

u paničky =)

Pedikúra rybičkama =) lochtlao to, smála jsem se, ale dá se to vydržet =))) jediné v čb =)

na výletě =)

s broukem v Českém Krumlově na výletě =)

nové vlásky =)

5 komentářů:

  1. tu pedikuru jsem videla jen ve filmu:Dchtěla bych to zkusit ale jsem děsně lechtivá na nohách, stačí když se mě někdo dotkne takže hádám že bych to asi nevydržela:D

    OdpovědětVymazat
  2. máš nádherné oči na poslednej fotke!!

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den Payushko,

    píši za Ladybox - první český beaty box. Rádi bychom Vám poslali podrobnější informace o Ladyboxu, nemůžeme na Vás ale na tomto blogu nalézt kontaktní e-mail.
    Pokud máte o informace zájem, napište nám na info@ladybox.cz ,obratem Vám je pošleme.

    S pozdravem

    Jan Hlavsa
    info@ladybox.cz
    www.ladybox.cz

    OdpovědětVymazat
  4. pekná si :) aj fotky sú pekné :)) sledujem ťa

    OdpovědětVymazat