čtvrtek 20. září 2012

Recept gnochci quatro formagi + Coudy

Dnes mám pro vás recept na tyhle úžasné ''noky''... Jsem milovník italské kuchyně, sýrů a kuřecího masa, takže tohle jídlo je pro mě naprostá jendička, ještě může být zapečené, to mám pak taaakové boule za ušima!

Na recept budeme potřebovat:

Kuřecí prsa (množství záleží na počtu strávníků)
Mléko
4 druhy sýra, jaké máme rádi- já použila camembert, nivu, uzený a eidam
Noky (kupované, ale lepší jsou samozřejmě domácí)
Sůl, pepř, koření (grilovací)
V případě potřeby smetanu

Předem se omlouvám za kvalitu fotek, umřel nám foťák a nezbylo mi nic jiného, než použít foťák v mobilu, tak snad to pochopíte =)

Maso  si  omyjeme, očistíme a nakrájíme na malé kostičky.
Na hlubší pánvičku si dáme trošku másla a přidáme na kostky nakrájené maso. Ochutíme solí, pepřem a troškou grilovacího koření a zlehka opečeme.
 Během toho, co se nám dělá maso si na kostičky nakrájíme sýr a dáme do misky s mlékem. Necháme je naložené cca 15 min.
 Poté je dáme do vodní lázně, tzn. do kastrůlku si dáme vodu, na hrnec položíme misku a necháme v ní sýry i s mlékem rozpustit.
 Rozpuštěné sýry přidáme k masu.
 Dáme si vařit noky, většinou je jen vybalíte ze sáčku, dáte do osolené vroucí vody a po pár minutkách vám vyplavou nahoru a je hotovo!
Uvařené noky přidáme k masu a sýrové omáčce
 Podáváme s čerstvou zeleninou a nejlépe posypané parmezánem, ten jsem ovšem hlava děravá zapomněla koupit.
Dobrou chuť =)

Mám tu pro vás ještě pár fotek našeho prcka =)
To je tak, když někdo zlobí, na vodítku tahá jako idiot, tak se šoupne do tašky s nákupem =)

Veget  s páníčkem =) konečně zasloužené volno

Takhle se opaluje na okně =) Vychcánek =)

Tomuhle pohledu nelze odolat =)

Když se mrně diví =)
Mějte se krásně!

2 komentáře: