úterý 25. září 2012

Malé radosti

Znáte ten pocit, když vám jednu dobu není do zpěvu a jediné, co vám může pomoci je dobrý spánek, hezký večer s přítelem (kamarádkou) nebo malá drobnost úplně zvedne náladu?
Tak přesně tak to mám já. Předevčírem jsem byla s kamarádkou na klasickém dívčím pokecu a vínečku a můžu vám říct, že tohle žádnej chlap nenahradí! Ani gay =)
Spánek u mě v poslední době moc roli nehraje, buď vstávám do práce nebo máme nějaké pochůzky, co musím zařídit. Proto si vážím jako správný spáč každé ,inuty spánku!
A co myslím tou malou drobností?....
Jsou vlastně dvě a to dvoje krásné hodinky. Jsou objednané sice z jednoho čínského eshopu, ale komu to vadí? Zatím jsem nedospěla do stádia, že bych chtěla dražší kvalitní hodinky a do této doby jsem je ani nenosila.
Objednala jsem si dvoje. Bílo stříbrné provedení a zlato černé. To jsem musela, abych mohla dobře kombinovat s ostatními šperky atp... A za nějakých 250,-- Kč i s poštovným se to opravdu vyplatilo!
Líbí se vám? Mě přesně takové maličkosti zlepší den. Celý jsem ho měla takový pošmurný, unavený a doma na mě čekal tento super balíček.
O polední pauze v práci jsem se ještě zastavila nakouknout do H&M a zase jsem skončila u pokladny. Tentorkát pouze s naušničkami, jelikož jsem zjistila, že zlaté mam pouze dvoje, tak jsem jim koupila kamarádky =)
A co pro mě v posledních dnech je naprostou jedničkou?
Tyto odličovací ubrousky z Douglas, odlíčí UPLNĚ všechno, nepálí, příjemně voní =) A i relativně příjemná cena okolo 50,-- Kč.
A tady mám tip pro všechny, komu se naušnice válejí o krabičkách, skříňkách atp. jako mne doposud. Na aukru jsem zadala do vyhledávače ''stojan na naušnice'' a o pár dní později už jsem měla doma tohoto krasavce. Sama bych raději ještě jiné provedení, ale nic hezčího jsem nenašla, toto mi prozatím stačí, ale brzy nebude, můj naušnicový arzenál se velmi rychle rozrůstá!
Mějte se fain=)

3 komentáře:

  1. ty bílé hodinky vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat
  2. oni i ty zlatohnědý =) hlavně za ty peníze=))) mám na cestě ještě dvoje =)

    OdpovědětVymazat
  3. ty zlato hněd jsou úžasné :)
    já už jsem celkem dospěla k tomu, že drahé hodinky se vyplatí :)

    OdpovědětVymazat