úterý 2. října 2012

Ladybox

Já vím, tento příspěvek budete číst asi tak po stopadesátý, ale taky tu jsem se slibovanou recenzí ''kouzelného'' balíčku jménem LADYBOX.

Všechny jsme se na něj těšily, ano, očekávání bylo veliký, čekaly jsme super produkty, vzorečky, prostě všechno to, co má každá správná holka ráda. Moje očekávání bylo splněno jen z části.

Já balíček obdržela na zrecenzování od firmy ZDARMA! A jsem za to ráda, že mi tuto příležitost dali, tímto celému týmu LADYBOX děkuji=)

A teď už k samotné krabičce.
Balíček mi dorazil vcelku rychle, pečlivě zabalený, nic se nepoškodilo ani nepochroumalo. První dojem byl super, krásná a vcelku i pevná krabička, kterou využiju především na různé vzorečky a miniaturky na vyzkoušení =) tímto má u mě velké +



 Co se týče samotného obsahu, tak první, co na mě vykouklo byla krásná zapečetěná obálka, ve které jsem našla obsah celého balíčku, co v něm najdu, ceny za plná balení a složení jednotlivých produktů.

Teď se vrhnu na jednotlivé produkty, které LB obsahoval.

Jako první jsem našla nepražené kakao, jedná se o sníndaňovou směs. Jekoliž nejsem zastánce těchto druhů potravin, tak nejspíš poputuje k příteli, který si ho velmi rád dá s bílým jogurtem.
Druhý produkt je pleťový krém. Složení je vcleku fain, na pleti nelepí, nějak není agresivní, moje citlivá pleť se po něm neosypala, takže za to plus, ale co mi opravdu vadí je že strašně smrdí. Je to taková ta klasická bylinná vůně, které opravdu nemám ráda, takže poputuje nejspíš k mamče, která je naopak uplně miluje!

 Další produkt jsou dva vzorečky od firmy SEBAMED, jedná se o krém na ruce. Ten je fain, ruce hezky hydratuje, do kabelky ideální, kor pro mě, která musí VŽDY mít u sebe nějaký krém, i když jdu do lesa na houby! Opravdu nenávidím pocit suchých rukou! Tento určitě spotřebuji jen mu dávám opět mínus za vůni, nevoní nijak!
Druhý produkt je sprchový gel s olivou, neurazí nenadchne, plnou velikost si nekoupím, ale na nějaký víkend u kamarádky se bude hodit!
Další věcí, co se u mě v balíčku nalezla je lak na nehty od firmy Color Club. Celkem mě zamrzel odstín barvy, když jsem viděla, že většina z vás má růžovky, ale snad ho taky někdy využiju! Kdyžtak poputuje k někomu dál jako dáreček.
Z čeho jsem ale byla zklamaná snad nejvíc byl BB krém od Garnier. Odstín pro světlou ple't tomu teda fakt neodpovídá. Jsem sice hodně bílá, ale tohle je moc. No nic, zkusím ho dát mamce a když se ani jí nebude líbit, poputuje dál!

Nejlepší na konec je body butter od společnosti Pure fiji. Ten si opravdu koupím v plné velikosti, protože nejen že božsky voní, ale obstojně hydratuje a co navíc, oblíbil si ho i přítel a ten je největší odpůrce všech krémů a tenhle si pochvaloval. Já mám ''přívuň'' starfruit. Ten můžu opravdu všem vřele doporučit!
Toť asi vše o mé kouzelné krabičce. Nevím, jestli si objednám další vydání, uvidíme.

Tomuto dávám 5bodů z 10ti =)

Co vy, jak jste byly s LB spokojené?

8 komentářů:

  1. zajímavé...sebamed by mi vyhovoval, protože většinou, co voní, tak je tam chemie :

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se nahodou balení LB líbilo, je jasný že ne vše sedí každýmu, proto taky davaj vzorky, takže ja se dělim s mamkou, ale většinu věci si nechávam a rozhodně jdu i do dalších krabicek LB a hlavně nevypadaj tak lacině jako SB.

    OdpovědětVymazat
  3. Nikde jsem neřekla, že se mi balení nelíbilo, naopak jsem zmiňovala, jak se mi krabička líbí a jak ji využiju i nadále;)

    To máš pravdu Sandří, ale mě to prostě vonět musí. =)

    OdpovědětVymazat
  4. Já LB nemám, ale líbilo by se mi :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  5. Ladyboxik je bezvdnej, krabička už slouží jako šperkovnice a přípravky požívam, ale ž mi dochází máslíčko, mažu se s ním furt :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mám z něj rozporuplné pocity. Na jednu stranu jsem za krabičku krásy šťastná, na druhou jsem nečekala třeba BB cream :D

    OdpovědětVymazat
  7. to já taky ne... ale lepší, než nic ne? Kdyžtak můžeš podarovat nějakou kamarádku či mamku =)

    OdpovědětVymazat