čtvrtek 18. října 2012

Souboj krémů na ruce

Tak a je to tu, začíná období ošklivých suchých rukou, snad v tom nejsem sama!
Já msm teda ruce permanentně suchý celej rok, takže žádná novinka, ale v zimě je to obzvlášť děs běs!
Za posledních pár měsíců jsem odzkoušela zas hezkou řadu krémů, některé mam doposud, některé už doplácané!

Jako první tu máme vzoreček od Sebamedu. Tuto značku seženete v DM drogerii.
Cenu vážně netuším, tento vzorek byl součástí Ladyboxu.
Co se týče krému samotného, tak konzistence je super, hutný akorát, ne příliš mastný, ne příliš tekutý, rychle se vsákne, mě vadí jen vůně, pro mě je taková..... nijaká... Dávám mu 8/10 =)

Další je 2v1 od Essence. Tento jsem sehnala v parfumerii Douglas. Cena okolo 30 Kč. Voní narozdíl od sebamedu dokonale, ale zase se nevpíjí podle mých představ, ruce zmastí, to jo, ale za chvilku mam zas ten suchý pocit a musím mazat znovu. Jako nouzovka do kabelky mi ale stačí. Za tu cenu =)
7/9

NEJLEPŠÍ je ovšem krémík z Manufaktury, je mastnější, což na zimu oceňuju, příjemně a krásně voní... Neutrálně, snese ho i přítel, věčný ignorant všeho mazlavého=)
Stojí 139 Kč a seženete ho buď na internetu ZDE a nebo klasicky v jejich kamenných prodejnách. Co k této mrtvomořské řadě můžu říct, že opravdu pomáchá na šupinky a dokonce i na lupénku, obsahuje totiž minerály z mrtvého moře!10/10

Další bobík je klasika Balea z DM, cena okolo 40Kč. Je ho poměrně dost, takže je dobrej třeba na stůl k počítači a nebo jen tak do koupelny na poličku. Má dost tekutou konzistenci, ale co by člověk čkal za 40Kč, ještě, když to má 300ml =) Navíc nádherně voní po malinách. 5/10

Určitě takovéto recenze můžete očekávat teď častěji. Krémová sezóna začíná =)
A jaké jsou vaše oblíbené krémy na ruce?

Žádné komentáře:

Okomentovat