čtvrtek 18. října 2012

Moje KPZ

Dnes už podruhé, uff, doháním resty...

A víte s čím jsem přišla tentokrát? S mou KPZ aneb krabičkou poslední záchrany. Doslova se nejedná o krabičku, nýbrž taštičku. Koupenou kdysi kdysi v H&M.

 Do této taštičky si dávám všechny drobnosti a nutnosti, co s sebou tahám v kabelce a nechci, aby byly po celé tašce rozházené a abych je kdykoli potřebuju ihned našla.

Jako hlavní věc, co s sebou mám vždy je antibakteriální gel. Já mám z bodyshopu, voní krásně po jahůdkách, nikoliv chemicky, jako ty, co mají všude v drogériích. Na někoho ta vůně může být možná moc, ale já jí zbožňuju. Mají ještě variantu banán, kokos, grap aj.

Dál s sebou vždy musím mít nějaký krém na ruce. v tuto chvíli mám miniaturku olivového sebamedu =)
Bez krému nevycházím téměř nikdy. Nenávidím pocit suchých rukou!

Jelikož a protože začíná období zimy, vždy mám u sebe pár sáčků oblíbeného čaje a pár cukříků. V tuto chvíli se řadí mezi mé oblíbené zelený s jahodou. Fakt všem doporučuju!!!!

Bez čeho se neobejdu už vůbec je pilníček na nehty, znáte to, sem tam se vám zatrhne nehet a nedá vám to, když je ono místo hrubé a zatrháváte se? Tohle přesně já nesnáším, takže pilníček je nutnost!

Gumička? Co víc říct, hodí se vždy :-)

Miniaturky parfémů, nějak závratně je nepoužívám, ale co by kdyby =) Kdykoliv se může stát, že potřebujete okouzlit vůní =)

Balzám na rty je fain věc, kor, když už začíná zima!

Mini verze deodorantu se hodí, nemusíte s sebou tahat velkou lahvičku a tenhle je i za přijatelnou cenu a hezky voní (balea).

Obal na tampony, obsahuje také náplasti a léky na hlavu či jiné bolesti!... Už kolikrát se mi vymstilo jet někam bez ibalginu, naposledy se mi to stalo u Sázavy, nikde nikdo, spát nešlo, stát nešlo, sedět nešlo, zachránila mě až sousedka se dvěma růžovýma kamarádama!!! Od té doby už s sebou ibalginy nosím permanentně. Co by kdyby?

Toť vše z mé úža krabičky, která mi je téměř denně věrným pomocníkem.

Máte to také tak? Nebo se bez těchto ''serepetiček'' obejdete?

1 komentář:

  1. nejprve mi "smrad" anti-gelu z DM taky hrozně vadil, ale pak jsem na něm zvykla a teď je to "vůně čistoty" :D deodorant mám v kpz taky, ale moc ho nevyužiju, přijde mi, že hrozně lepí :/

    OdpovědětVymazat