pátek 9. listopadu 2012

A - Z

Inspirovala jsem se u Loly, která na sebe práskla pár věcí. Přišlo mi to jako skvělej nápad povědět vám něco o sobě :-) Vlastnosti, jaké mám a věci, které mě dostatečně vystihují =)

A - Akční, Alergická na hloupost,
B - Bláznivá, BMW a další pěkná auta,
C - Citlivá, Cappuccino, Coudy (náš pes)
Č - Čokoláda, Čaj
D - Drzá - většinou musím mít všude a vždy poslední slovo, Dochvilná
E - Extrovert,
F - Fík (jedna z nejlepších pohádek z mého dětství)

H - Hlasitá, houby,
CH - Cholerická, Chipsy, 
I - myslím si, že jsem na poměry českého národa Inteligentní,
J - Jídlo,
K - Kus Kus, Kuba♥, kosmetika, krém na ruce, bez toho neopouštím byt, Kamrádství je pro mě vším, Kuře na paprice
L - Lenost, Lambrusco, jsem Laskavá,
M - Máma♥, ''maršmelouni'', občas jsem Mrcha, jsem masožravec
N - Nostalgická, miluju Nakupování, Nadávám, sem tam jsem Nepříjemná a Náladová
O - Oblečení, jsem Otevřená,
P - Puntičkářka, miluju podzim, jsem parádivka, ráda Plánuju, parfémy,
R - Rozumná,
Ř - občas Říčná, miluju Řízky, bydlím u Říčan
S - Stříbro, jsem Spáč, soutěživá, snílek,
Š - Od jara do zimy chodím se šálou/šátkem
T - Někdy Tichá, ráda tlachám, Tulím se ráda,
U - Upovídaná, často Unavená
V - Vstřícná, ráda Vařím, Výlety, mám ráda své Vlasy, nenávidím Výšky, občas Vztahovačná,
Z - Zvířátka, Zima na horách, Zlato, zbrklá, zimouřivá
Ž - Živá, Žárlivá,
Tak co, máte se mnou něco společného?

1 komentář: