středa 28. listopadu 2012

SENZABOX11/2012

Tramtaradáááááá... I ke mě se tato krabička dostala a mám z ní opravdu velikou radost.
Myslím, že už stejně všechny víte, co obsahuje, ale opakování je matka moudrosti, tak jdeme na to. :-)

I mě přišel Boxík krásně zabalený, neponičený, oku lahodící a bla bla bla vždyť to všechny znáte. Tým je hold pečlivý v každé maličkosti =)

Můj Boxík obsahoval celkem 6 produktů, pro které budu i nebudu mít využití. Co rozhodně využiju bude CHI silk fusion. Kdo neví, tak CHI je olejíček, který se zapracuje do konců vlasů, nejen že je krásně vyživí, zacelí a zabrání krepatění, ale také krásně voní. Mám už doma jeho kámoše Biosilk a věřím, že společně budou tvořit skvělý tým. CHI trošku voní jako pánské parfémy, což mě třeba vůbec nevadí, ale někdo to může brát jako zápor. Za mě tedy ano a mam moc radost, že ho tam Senzaboxáci tento měsíc umístili :-).

Další věcí je korektor od firmy Lavera, díky bohu odstín LIGHT, jelikož jsem bledulí královna, tak je přesně pro mě. Nemá vysloveně extrakrytí, ale na malé nedostatky stačí. Já nemám s pletí problémy, jen trošku kruhy pod očima a ty celkem skryje :-) takže taky další člen do mého makeupového arzenálu :-)

Pepermintový balzámek na rty a tělo je další moc fain věcička, kterou hned umisťuju vedle postele :-), do kabelky nepůjde, komu by se chtělo patlat špinavýma rukama tohodle krasavce :-) voní svěže, jako žvejky, a příjemně klouže po rtech, na zimu super!

Green Line dvoufázový odličovač jsem před chvílí vyzkoušela a odlíčí jako každý jiný dvoufázový odličovač :-D obsahuje odličovací a olejovou složku, před použitím protřepat :-) odlíčí hezky a mam po něm méně mastný obličej než po kolegovi Ryoru :-) což beru jako velké PLUS!!!

Šamponek od značky LABEL je klasický salónový šampon, vonící přesně jako kadeřnická studia :-) nevyzkoušeno, ale mé vlasy snesou dost, věřím, že na víkendové cestovačky bude super! (přidám k němu ale balzám, jelikož je bez silikonů, což bych bez použití balzámu měla na hlavě jeden vleký dread)

Posledním kouskem je koupelová levandulová sůl. Hm, to se nepovedlo, máme sprcháč, asi poputuje k mamce :-)


Tak to je vše, snad se potkáme i v prosinci :-)

1 komentář:

  1. Máš moc pěkný článek.A tvůj blog jsem si zamilovala jen tak dál.Máš úžasný blog už jsi vyzkoušela něco ze Senza Boxu?

    OdpovědětVymazat