čtvrtek 25. srpna 2011

Venku je strašně. Co za oblečení se dá nosit, když i v plavkách je hrozně? Zítra (v tom nejhorším) mám jít pracovat, vůbec nevím, jak to tam zvládnu =(...

Dnes jsem byla na pedikúře a depilaci, s mamkou na obědě a zastavila jsem se za kamarádkou v práci. Hezký den. Zítra mě čeká práce a večer s přítelem, v sobotu grilování s kamarády (jupí) a pak... kdo ví, ale vím, že za týden touto dobou už budu bydlet na jihu republiky =) Budu ráda, když mi budějičáci napíší, co se dá ve městě dělat =)

Dvě fotky z dnešního horkého dne:


šaty-Orsay, Kabelka - H&M, Brýle - NY

5 komentářů:

  1. šatky jsou super, moc ti sluší :) a s tím horkem ti úplně rozumím, tady v Itálii teď bylo pár dnů i přes 40...

    OdpovědětVymazat
  2. Pracuješ v Panérii? :)) tak povídej co si tam mám dávat?? No, mně přišla ta Baraccuda jako taková nejzdravější volba z repertoáru :))

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Máš moc hezké šatky :-)

    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat