středa 31. srpna 2011

Bye sweet home..

Tak a je to tu, zítra se stěhujeme. Jelikož nemáme velký byt (cca 24m2), tak to chce opravdu jen to nejdůležitější. Proto mám ''jen'' 5 krabic a 3 tašky, ale ještě tu je tak 1/3 věcí na odvoz v sobotu, to už se do našeho autíčka nenacpe =) Jsem na to zvědavá, jak budeme vše zvládat...


Jinak, v poslendí době mě vůbec nebaví nakupovat. Přijde mi, že v každém obchodě je pořád to samé, nuda a draho. Možná je to tím, že třičtvrtě roku si platím vše sama a počítám, co co stojí, tak je to možná i tím. Máte to taky tak? Nebo jsem jediná? Vždy mě nákupy bavily i mamka včera koukala, že jsem z centra odešla za 15minut =D...
No asi je to jen takový chvilkový stav... Teda alespoň doufám =)

2 komentáře:

  1. taky to tak občas mám, ale zatím to vždycky přešlo ;)

    OdpovědětVymazat
  2. no niekedy to mam tiez tak, a niekedy mi to pride, ze v tych obchodoch akosi nic nemaju..

    OdpovědětVymazat