středa 7. září 2011

New life

Tak přináším pár fotek z našeho bytečku =) Zatím jsou holé zdi, ozvěna apod... snad se to časem podá =)
Užíváme si poslední volné dny, jelikož pomalu začínáme pracovat a 26. nám začíná škola =) nevím, jeslti se těším, či ne... Spíš mám strach... Co vy, když jste šli poprvé na výšku? Báli jste se?...


dům zvenku =)

cedule před domem =D

park na hlavní ulici

7 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Náhodou máte moc pěkný byteček, líbí se mi jak do něj proniká světlo na poslední fotce :))

    OdpovědětVymazat
  3. taky se mi to líbí =) akorát je všude vidět prach =( a je ho tu hodně =(člověk ho utře a za hodinu je to to samý =(

    OdpovědětVymazat
  4. Ta cedule je super :D Aspon vidis, ze tam nejsou nudny lidi. Jinak vejsky se neboj. za prve jsou vsichni vystraseny uplne stejne a za druhe te to tak po tydnu prejde:-)

    OdpovědětVymazat
  5. jeee krásný, ta kuchyň! a cedule!:D

    OdpovědětVymazat
  6. vypadá to moc útulně :) já jsem nástup na svou první výšku měla ulehčený tím, že to bylo v mém rodném městě. Letos nastupuju na novou do Brna, ale zase už mám 3 roky za sebou, takže vím víceméně do čeho jdu. Vám přeju hodně štěstí :) A co jdeš vlastně studovat?
    Fashion&Chocolate - >>Enter Giveaway<<

    OdpovědětVymazat