čtvrtek 15. září 2011

Beauty BOX

Pro mě naprostá novinka, jelikož nevysedávám u počítače a nesleduju módní a kosmetické guru na youtube, ale čtu pouze blogy, tak jsem se u MII dozvěděla, že existují tzv. BEAUTY BOXY.
Jsou to krabičky, které kosmeticčtí výrobci posílají svým zákazníkům za cenu poštovného. Najdete v nich vždy nějaký produkt od světových značek, jako jsou např. Benefit, NARS, Lancome, Estée Lauder atp...
bohužel, balíčky z anglie, USA či Německa do ČR zasílat nejdou, ale nevadí, mylsím, že časem půjde vše, že jo? =)
Prozatím nám bude stačit jednou měsíčně náš balíček. Bude stát  139 Kč, což je za profi výrobky super cena, si myslím.  Objednat můžete ZDE ...
V balíčku budou 2 výrobky normální velikosti (rozumíme velikosti a obsahu, co najdete v parfumeriích) + vzorečky dalších produktů, časopis Luxury a slevu do parfumerií Fann 10% (není to moc, ale lepší než nic, ne? )
Taky je fain, že každý balíček je jiný a ne každému přijde to samé, co vidíte na internetových stránkách. Takže překvápko =)
Já si balíček objednala včera, takž eurčitě čekejte recenzi, jak to dopadlo, až dorazí. Myslím, že dva super výrobky za cenu 139 Kč je super i kdyby Vám třeba nesedly, tak je určitě dobře prodáte či někomu věnujete. Na mail Vám budou chodit informace ohledně dalších balíčků (každý měsíc se obměňují - není to moc fain, když mám teď dost poplatků =D) a novinek.

Určitě za mě palec nahoru, moc se mi tohle zamlouvá, jelikož jsem ''chudý student'' a na výrobky z parfumerie prostě peníze nemám, tak tuhle marketingovou myšlenku velmi oceňuju.

Co vy? Slyšeli už jste o tom?

Žádné komentáře:

Okomentovat