úterý 20. září 2011

Moji kosmetičtí pomocníci :)

Jsem klasická holka, co miluje kosmetiku. Ráda zkouším nové a samozřejmě se bez některých věcí prostě neobejdu. Nejsem ten typ, co ''roste jak dříví v lese'', ale ráda o sebe pečuju. Jediná nevýhoda je, LEZE TO DO PENĚZ, že jo?:(
Nepotrpím si na drahou kosmetiku, samozřejmě jsem jí vyzkoušela, rozdíl to je, ale moje priority jsou trošku někde jinde, než krém od Chanelu a hlavně mi to přijde trošku zbytečný, když vím, že se dobrá kosmetika najde i v těch levnějších regálech!

Hodně mi sedí Dove, co se týče šamponů a krémů. Krásně voní a jsou cenově dostupné.
téma Lush nebudu rozvádět. To haló, co je okolo toho NECHÁPU... Mám pár produktů, krásně voní, v krámku jsou holky supermilé, mají pěkná balení, vyhovuje mi, že netestují na zvířatech.. ALE.. koupila jsem si výrobky až po tom, co jsem četla ty super recenze na blozích... Šampony mi na mastné vlasy nepomohly, balistiky mě zklamaly, pěny do koupele má srovnatelné Body Basic (a je o několik cenových relací levnější)...Krémy mají strašně divnou konzistenci a maska na obličej mi udělala na pleti paseku =( jediné co mě naprosto okouzlilo byl sprchový GEL sweetie pie. Želé gel je paráda, přítel i já ho milujeme =)
Šapon I♥Juicy je super, stačí troška a voní krásně, ale na mastné vlasy nepomohl a po uschnutí mám vlasy jak ježibaba, zacuchané, nedají se rozčesat (ani když použiji balzám) Takže podruhé asi ne...


Téma laky na nehty už tu bylo, takže asi tak. Používám převážně Essence a další drogistické. Je mi líto dát 300 za lak, který vyschne stejně rychle jako lak za 50. A zrovna Essence mají dobré velikosti, barvičky i příznivou cenu.
Odlakovačř používám z DM, má aplikátorek - pumpičku, takže nevylejete půlku odlakovače všude okolo, voní krásně a taky je CENOVĚ PŘIJATELNÝ =)
Co se týče krémů, těch mám hodně, ale málo který mi sedí. Oblíbila jsem si Niveu a Nevo. Kdo nezná Nevo kosmetiku, dělá chybu. Patří sice k těm dražším, ale opravdu je to jedna z nejlepší kosmetiky, co jsem kdy vyzkoušela. http://nevo-spa.com/cs/
Na tu momentálně mám tenhle zázrak od Neva + okurkový Dove =) Nevo ocean se dá použít s přehledem i na ruce, jen má podle mě trošku řidčí konzistenci, takže spíš vhodný na tělo.



Na obličej jsem od přítele dostala krémík od Nivey Pure and natural. Konzistence je super jemná, krém nelepí, krásně se vstřebává. Dáse sehnat okolo 150-200kč, myslím =)
Pleťovou masku na obličej používám již od zmíněného Neva. Voní jemňounce po jablíčkách a pleť je po ní jak dětská prdelka, fakt =) Stačí 5 - 10 minut =)

Na odlíčení mi stačí cokoliv, většinou si pleť umyju jen vodou a antibakteriálním mýdlem Protex a poté zbytek řasenky a tužky odlíčím pleťovým mlékem. Lilien nebo Nivea na citlivé oči. Lilien skvěle voní a hlavně stojí asi 40kč, což na tu službu, co vykonává, je paráda!!!
Párkrát do týdne si dělám pleťový peeling. Dnes jsem si koupila od clean&clear, tak jsem zvědavá.
Sprchový gel většinou neřeším, je mi to jedno, ale musí hezky vonět =) Párkrát do týdne se osprchuji i mořskou solí zase od Neva =) Je to olejová sůl s výtažky z mrtvého moře. Voní a naprosto úžasně hydratuje. Na tvrdé lokty, paty a odumřelou kůži je to nejlepší!

Poslendí téma, co mě napadá jsou vlásky. Šampony střídám, občas mám nějaký od kadeřnice, ale převážně drogistické. Garnier, Wella, Dove, je to fuk. Nesedla mi jen Balea a Nivea.
Podle mě je stejně nejlepší ty značky střídat, jelikož si vlásky zvyknou a šamponky pak stejně přestanou účinkovat.
Zkoušela jsem i šampuk od Lushe. Na cesty super věc a za tu cenu vydrží sakra dlouho =) Dobrý i do letadla (kde nesmíte přesáhnout určitou dávku tekutin) ŠAMPUKY ZDE 
ale zázrak na mastící se vlasy, nevím nevím... Myji si je denně i nadále =(
Jinak díky délce se mi dost cuchají, takže balzám, maska a rozčesávač je nutnost =(
Dnes jsem si koupila od Schwarzkopf, tak jsem zvědavá, jaký bude, jinak používám od Welly system professional a ten je parádní =)

 Uff, toť asi vše, co mě napadlo z mé kosmetické sbírky. Poslední věc je zázračný kelímek. JE OPRAVDU ZÁZRAČNÝ?
 Budu ráda, když mi necháte dole v komentářích zprávu, jaké produkty máte rádi vy, ať se inspiruju a vyzkouším další nové věci a jestli z mého výběru máte něco ozkoušeného a sedlo vám to jako mě =)
Přeji hezký večer. :)

3 komentáře:

  1. ten krém na tvé ruce vypadá podivně :D Jinak zázračný kelímek mám taky a souhlasím s tím přívlastkem :) Sůl na suchou kůži používám taky a je parádní! Jen je pak dost olejová kůže, takže se nesmím dotýkat moc věcí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já používám Lush na vlasy už přes dva roky a stejně vlasy pořád myju denně. I když možná spíš jen kvůli tomu pocitu... když si vlasy ráno neumeju, mám pocit, že na mě lidi divně zírají :D Ale rozdíl vidím - vlasy mám mnohem krásnější a lesklejší a hebčejší :)
    Ta kosmetika Nevo vypadá zajímavě, od nich jsem ještě nic nezkoušela, ale asi budu muset :)

    OdpovědětVymazat
  3. LC: Nevo je parádní. Taky doporučuji :)

    OdpovědětVymazat