sobota 24. září 2011

15 wierd facts about me

Díky Pétě z Lovely hair jsem se dozvěděla o téhle ''řetězovce'', nepřijde mi to nějak úžasné, ale nemám večer co dělat =)... Většina holek dělá na toto téma video, ale nemám web kameru a kvalita mobilu by v těhlech hodinách nebyla zrovna ok... Tak snad postačí jen text =), já doufám, že jo =)...

1. What's a nick name only your family calls you?/ Jakou máš doma přezdívku?
Vysloveně nějakou přezdívku nemám, oslovují mě Pavčí, Pájo, Pavlí, jak se jim chce, ale dlouhá léta jsme na sebe všichni volali podle sousedovic psa Sendy, takže i já a táta jsme byli Sendyna, ani nevím, jak to vzniklo =D... Přítel mi ale říká Kalíku nebo Kaldo (odvozeno od přijmení)

2. What's a wierd habbit of yours?/Jaký máš divný zlozvyk?
No, už jen to, že jsem přehnaná puntičkářka je divný, hodně mi to komplikuje život a vytočí mě i pitomej drobeček na zemi, či vlas v umyvadle, upatlanej sporák atd... Lidi se smyslem pro pořádek mě pochopí. Takže hodně často poletuju doma s hadrem nebo mopem, protože prostě nepořádek nesnesu. Knížky podle velikosti jsou zásada, úhledně ustlaná postel, srovnaný boty u hlavních dveří, nádobí ve skříňce má své místo a o ledničce a špajzce nemluvě!
 Kdysi jsem si kousala nehty, nic divného, ale teď mi to už přijde nechutný.

3. Do you have any wierd phobias?/Máš nějaké zvláštní fóbie?

Neřekla bych přímo zvláštní, ale klasická fobie je z výšek, tu mám horší a horší a v dnešní době už ani pomalu nepřejdu peron na vlakovém nádraží. Takovej ten, co vede nad kolejema s ''děravýma'' schodama nahoru =( fuj, věže a tozhledny pro mě nejsou. Pokud lezu někam do výšek, tak se mi hned začne motat hlava a klepat nohy. Znáte to někdo? =( docela to omezuje...
Další fobie je ze solárka, jednou jsem v něm byla a myslela jsem, že snad umřu. Netrpím klaustrofobii, to ne, jen to solarko mi přišlo, jak když jsem v rakvi. Už nikdy víc!!!
Pavouky a podobný mrchy nemám ráda, ale fobie to není =) max strach z hadů.

4. What's a song you secretly love to blast and belt out when you're alone/Jakou písničku tajně miluješ a ''zpíváš'' si jí, když jsi sám?

Mám hodně oblíbených písniček a pokud poslouchám rádio nebo třeba očko, tak si s tím prozpěvuju =)

5. What's your biggest pet peeves? / Co tě dokáže nejvíc naštvat?

Když mi někdo nadrobí, když zrovna uklidím, když mi věci nevyjdou, tak, jak chci já, když mi někdo říká, co mám jak dělat, přitom to vím, když mi někdo něco vyčítá, rýpání, jednoduchý lidi!

6. What's one of your nervous habit? / Z čeho jsi nervozní?

Když něco nejde podle mých plánů, něco se mi nedaří, něco nestíhám.. Docela se stresuju kvůli blbostem, měla bych to omezit.


7. What side  of the bed do you sleep on? / Na jaké straně postele spíš? 


To záleží na situaci, někdy usnu tak a někdy tak, s přítelem nemáme jasně daný, čí je jaká půlka =)


8. What was your first stuffed animal and it's name? / Co byl a jak se jmenoval tvůj první plyšák?

Plyšáci se u nás v rodině dědily, ale já si pamatuju medvěda Myšulína a žirafku žofku.=)

9. What's the drink you always order in Starbucks? / Co si ovykle dáváš ve Starbucksu?

Asi něketré osobynaštvu, ale NEPIJU KAFE ZE STARBUCKS... Připadá mi zbytečný, dát 150 kč za latté, který ve vedlejší kavárně maj stejně dobrý jen o půlku a víc levnější!... Jediný, co mám od této firmy je Termohrnek a ten si nemůžu vynachválit!...

10. What's a beauty rule you preach, but never actually practice? / Které kosmetické pravidlo kážeš, ale nedodržuješ?

Nekážu nic, kážu odlíčit se každý den, dělám to tak, jednou za čas pleťovou masku, dělám to tak...Vlastně vím, chodím OBČAS spát s mokrými vlasy nebo nedejbože s drdolem a to vím, že je sakra špatně =(

11. Which way do you face in shower? / Jak se sprchuješ?

Bože, to je snad jedno ne? Tak jak asi teče voda...

12. What's your favourite komfort food, that's ''bad'', but you love to eat it anyways? / Jaké je tvé oblíbené nezdravé jídlo, víš to, a přeci ho jíš?

Všechno od hamburgerů, hranolek, občas sladkého, tučného, plísňové sýry... Mňam... Vím, měla bych brzdit, obzvláště večer...

13. What's a phrase or exclamation you always say? / Jaký výraz stále opakuješ?

No často používám prostě a jakoby.. štve mi to, chci to omezit, ale moc se to nedá.

14. Time to sleep, what are you actually wearing? / Je čas spát, v čem?

Kdo si myslí pyžamo, je na omylu, občas v prádle a tričku, ale spíš jen v tom prádle, nenávidim pyžama...

15. What did you used to wear that you tought was cool, but now you realize it wasn't that hot? / Co jsi nosívávala a přišlo ti to cool, ale teď jsi zjistila, že to nebylo ono?

Hip hop oblečení, velké mikiny, velká tročka, velké džíny, přišla jsem si zajímavá, teď vidím, že to tak nebylo. Jsem ráda, že jsem se alespoň trošku stala holkou =D...

1.  

2 komentáře:

  1. Pajo, jen ta petka (a neber to vubec jak rejpani) Pet peeve znamena jakoby co te vytaci, co nemuzes vystat, ne zlozvyk:-)

    OdpovědětVymazat
  2. aha, aha, děkuju moc za upozornění, vůbec to tak neberu, ráda se poučím =)

    OdpovědětVymazat