čtvrtek 8. září 2011

7 make-up things about ME

I ke mě se dostala tahle ''řetězovka'' a ten nápad se mi zalíbil =)...

1. Nikdy nejdu spát neodlíčená, a to můžu pařit celou noc a i přes to se vždy musím odlíčit. Nenávidím pocit slepených řas.


2. Mám hodně kosmetiky, ale pravidelně používám jen pudr na sjednocení pleti od Max Factor, řasenku Dermacol Magnum a paletku od Essence či linky od ELF. Na ní je linka a stín, vše v hnědé barvě, mám ráda výrazné oči, ale musí být přirozené. 7 let jsme si rámovala oči černou linkou, před půl rokem jsem přestala a všichni to jen chválí a i já se cítím lépe =)








3. Jsem úchyl na vůně, mám několik vůní a ke každé vůni si časem vytvořím nějaký vztah a každá mi připomíná jisté období =)


4. Myji si vlasy každý den, dost se mi mastí a i když by se to ten den dalo přežít, tak já se cítím špatně a ušmudlaně.

5. Hezky upravené ruce jsou základ. Krém na ruce je můj nejlepší kamarád a když jsme před půl rokem musela sundat mé oblíbené gelovky, udělala jsem si hezkou sbírku laků na nehty. Jelikož pracuji s jídlem, tak si po každé směně dělám peeling rukou se zvláčňujícím olejem od kosmetiky Nevo. Parádní věc pro vyschlé ruce.


6. Miluju krémy, mám 3 na obličej několik odličovacích mlék, na nohy, na tělo, to vše krát 3 =D přítel mi nadává, jelikož mám dost suchou pokožku, tak to jinak nejde....

7. Poprvé jsem se nalíčila v 5ti letech a skončila jsem s poraněným okem od řasenky ve Vinohradské nemocnici a 5 týdnů jsme vypadala jako pirát =D...


Toť asi vše, co jsem chtěla říct, od malička jsem vedená k tomu, že holka musí nějak vypadat a dbát o sebe.  A já jsem za ot svojí mamce jedině vděčná. Když člověk kolikrát vidí holky ve svém věku, tak se nestačí divit =(

3 komentáře:

  1. 7. je dobra. Tak dobre ze te to nejak nepoznamenalo na celej zivot odporem ke kosmetice nebo tak:D

    OdpovědětVymazat
  2. podla mna je dobre ze si upustila od oramovanych oci, aj ja som mala podobne obdobie:) a skvele veci si na seba "praskla":)

    OdpovědětVymazat
  3. dík holky =) no nemám odpor ke kosmetice, spíš naopak, jen si v poslední době snažím vybírat firmy, co netestují na zvířatech =)

    OdpovědětVymazat