pondělí 8. srpna 2011

At work

Už jsem se zmiňovala, kde pracuju, tročku vám to přiblížím... Pracuju v kafeterii jménem Paneria. Je to hezká kavárna, s hodně pobočkami v Praze, Č. Budějovicích, Žatci, Chomutově, Zlíně a v Brně. =)

Já osobně dělám v Čestlicích za Prahou. Do konce měsíce se můžete stavit =)

Práce mě baví, jen kdyby bylo víc penízků, to je bída, ale když děláte práci, co vás relativně baví, tak vám to ani tak neva .

Pár random:








Něčím jsem nalákala? Tak se stavte =))) Fakt máme samé dobroty
Odkaz na internet: http://www.paneria.cz/

Jinak fotka mě v pracovní kombinéze snad příště =)

10 komentářů:

  1. mmm, tak taková práce by mě opravdu nevadila, ale asi bych po skončení měla o 50kg víc:D

    OdpovědětVymazat
  2. To není fér vy to máte levnější jak u nás! V Brně to s cenama pěkně přehnali :D Dortíky u nás stojí minimálně 29Kč, buchty cca od 15Kč nahoru no to teda nee :D Jinak mám Panerii ráda, kupuju si tam samé dobroty! :))

    OdpovědětVymazat
  3. u nás je levněji i než v praze, kdo by to z okolí vesnic kupoval, no řekni?=) jinak mě už tam ani tolik nechutná, takže nepřibírám, jím jen něco =)))šlehačkové kuličky, medovník, kaiserky apod =) mňam

    OdpovědětVymazat
  4. Já si tam i občas nakoupím ve slevách po sedmé hodině mají u nás vybrané zboží o 50% levněji, tak mám velkou svačinku do školy na příští den haha :D Jinak tam mám ráda Latté a čokoládové dorty..mňam mňam :)

    OdpovědětVymazat
  5. aaa, skoda, ze az v Cestlicich, tam moc casto cestu nemam! vlastne jsem tam byla jen jednou..:)

    OdpovědětVymazat
  6. je tak tam by se mi asi také líbilo dělat :))))
    jinak na té Sázavě jsme byli v kempu u Bořka (Poddubí se to tam jmenovalo mám dojem, přesně nevím :)) ale bylo tam krásně!!! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Léa: jo slevy jsou fain, jako zaměstnanec mám 50¨% na všechno =D

    Sandra: mě taky =) ale zas tak často ho tam už nejím

    Katie: škoda =)

    Angel: mě se tam taky líbí, jen občas práce s lidma je složitá, tak mi rupnou nervy =) jinak to místo u sázavy neznám. já miluju benešovsko a okolí =) vyrostla jsem tam

    OdpovědětVymazat
  8. Panerii mame v Brne na Ceske, a temer denne si tam chodim pro cokotwist k snidani :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Udělala jsi mi neskutečnou chuť na něco sladkého! :D <3
    France baby fashion

    OdpovědětVymazat