pátek 29. července 2011

Dnes jen v rychlosti =)

Od přítele jsem dostala super vůni z Oriflamu. Nečekala bych, že zrovna z tohoto ''časopisu'' mě bude něco vonět. Spíš moc voněla příteli a prý voní, jako já. Je fakt, že delší dobu používám Amor Amor od Cacharel a Fire od Oriflame mu je dost podobná jen o dost levnější varianta =) tím lépe =)



K svátku jsem ještě dostala vůni od babičky a tety. Lanvin Eclat D'Arpege. Ta voní taky báječně, tak je mam teď na střídačku, společně se zbytkem Amor Amor a Violettou ze ZARY =) A už dost lidí mi řkelo, že nádherně voní =) velké +




Strávili jsme také krásný den v Zoo. Poprvé v životě jsem ji prošla celou a po těch všech rekonstrukcích je opravdu nádherná =))

Teď pár fotek na spestření:


Nejlepší pití na světě náš HUHU, pijeme v práci =)

světlé barvy já ráda =)


Photo by Sandruška



Pa příště (čekejte ty fotky z Křivoklátu i ze Zoo =))



5 komentářů:

  1. dakujem za krasny komentar :) a z coho sa sklada to HUHU? inak, posledna fotka je velmi fajn :)

    OdpovědětVymazat
  2. poslední fotka je nejhezčí :D čím to bude?? že by mnou?? :D

    OdpovědětVymazat
  3. Světlé džíny a bundička - výborná kombinace. Vypadáš v ní šik. A fotka, kde jsi se svým přítelem je naprosto okouzující. Dokonalý pár ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. děkuj moc holky, moc mě to potěšilo. Sandří, samodzřejmě ♥

    OdpovědětVymazat
  5. sluší ti to a ta bundička je skvělá:)

    OdpovědětVymazat