středa 13. července 2011

What's in my bag =)

Tento článek je pro zvědavce, jako jsem já =)... Jedná se o článek, jak již napovídá název... Co můžete vše najít v mé kabelce =)... Jsem holka pořádná, takže zbytky drobečků, papírků apod. u mě nenajdete =) často kabelky měním, takže chci, aby čas co strávím přendaváním byl co nejkratší...

Pokud mi to čas a místo dovolí, tahám s sebou toto, co vidíte na fotkách. Pokud jsem někde den a více, beru toho s sebou samozřejmě mnohem víc. Věci na převlečení, líčení, zubní potřeby, odličovátka apod... Většinou mám ale hodné kamarádky a ty mi ručník a pyžamo vždy ochotně půjčí =)... Úžasňáka mám už svůj foch, takže pár věcí, co potřebuju u něj mám.... =)

Pokud jedu jen někam na odpoledne, beru jen tohle ne-li méně věcí. Většinou mi stačí jen mobil, peníze, taštička s léky (kdyby náhodou, jelikož mně migréna zachytí na nejméně vhodném místě =(...)a Opencard (pro nepražské:karta, co vám umožňuje cestovat MHD)...

celý obsah =) mimo vůně, nějak jsem ji zapomněla =D

jedna z nejoblíbenějších kabelek, hodí se snad ke všemu. černá je černá

oblíbenka peněženka

na léto nutnost =) body splash

krém na ruce a deodorant mám s sebou pořád =)

diářek a pouzdro na doklady. Diářek je od Moleskine, dostala jsem je od kamarádky Sandrušky a na každý měsíc je jeden diář. super vymoženost

klíčky a opencard

taška na léky, mp3, balzám na rty, náplastě apod... taštička KPZ

mobil a mp3. víc dodat nemusím

kapesníčky s ovečkou =)

kafe, čaj, či jen voda.. slouží super =)

a tady teď trávím většinu času =( jsem opět nemocná, naštěstí miluju svou postel =)

4 komentáře:

  1. Moc zajímavé nahlédnutí ;).
    Obdivuju dokonalý kabelkový pořádek. Já ať dělám, co dělám, kabelku uklidím a druhý den je v ní zase chaos.
    Sametová taštička KPZ a termo hrníček jsou okouzlující poklady ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  2. popravdě jsem nejdřív nevěděla, jestli sem tento příspěvek dávat, jelikož mi moje kabelka nepřijde zrovna 2x zajímavá, ale neměla jsem co jiného =)
    termohrnek je super a ta taštička... nesnáším po tašce rozházené drobnosti, takže léky, gumičky, občas drobná kosmetika, balzámky apod.. občas mi přijde bezedná =)

    OdpovědětVymazat
  3. NEŘÍKEJ TOMU KPZ! Kdybys věděla jak jsem jako idiot musela skládat 200 kápéztek ve skladu :D to byla krabička a tam byl poličan, vysočina a mám dojem lovečák a všechno 2x a musela sem to furt přeskládávat ježimarja, no hrozný vzpomínky:D

    OdpovědětVymazat
  4. KPZ se běžně říká i krabičce na hory, kde máš sirky provázek apod.. každn má jinou KPZ =D...salámky já ráda =D

    OdpovědětVymazat