středa 13. července 2011

Diva Beyoncé

Beyoncé je bohyně. Před 3mi lety jsem ji neposlouchala tolik, jako teď. Je jako sýr, nebo jiné jídlo. Poprvé vám nechutná, ale napodruhé zachutná a stane se závislostí. Tak je to i s ní. Ze začátku mi přišla uječená, další zpěvačka do sbírky. Moje kamarádka Nikol ji uplně miluje a naučila mě ji poslouchat. Její texty mají hlavu a patu, jako osoba je skvělá, to samé koncerty. Byly jsme na ní v O2 areně a lepší zážitek jsem ani mít nemohla. Je přirozená a zároveň tak strašně krásná. Prostě DIVA >>>Female version of a hustler =)







6 komentářů:

  1. Eureca Průhonice no jasně, posíláte mi skoro každej den objednávku a já jí zadávám :D:D:D
    Hele před čtyřma rokama jsem byla ve skladu a buď ráda za smrad salámů a masa, na to si zvykneš ale jak drsný to dokáže bejt u kafilerky, to popsat nedovedu :D:D:D Protože jediná věc, co smrdí víc jak maso je zkažený maso :D!

    OdpovědětVymazat
  2. zkažený maso smrdí děsně, to znám =D tak se někdy svezt s řidičem, dělám tam do konce léta a pak se stěhuju do budějek =)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak prej vám smrděj kuřecí čtvrtky a jemný párky jo!:D no teda:D

    OdpovědětVymazat
  4. V Budějkách berou už dávno, tak zas příští léto:D

    OdpovědětVymazat
  5. občas smrděj no.. i nám je lidi vracej =D.... ale párky miluju, dokážu sníst i 3 denně, když teda voněj =Dkuřata mi smrděj od akce, co byla v červnu a prodali jsme jich asi 600

    OdpovědětVymazat