pátek 15. července 2011

I'm crazy about shopping

Jupííí, po nemoci jsem se vypravila do Prahy, opravdu mi chyběla =) po dlouhé době se sem pokaždé ráda vrátím =)

Ráno jsem šla na manikúru. Věřte nebo ne, stálo mě to 100,--. To je super cena, na Prahu... Poté jsem šla s mamkou na oběd a dozvěděla jsem se špatnou zprávu týkající se mé babičky =(

Po obědě jsem měla čas jít nakupovat. Sama, bez stresu, s penězi a spokojená. Jediné, pro co jsem šla, je dárek k svátku pro mého milého. Ale jako na potvoru jsem nic nesehnala =(

Pro sebe jsem ale našla v CCC super super boty na léto za 199,--. Jsou pohodlné, ale věřím, že když v nich budu celý den, nožky budou bolet. Pak nějaká ta drogerie, obyč tričko z H&M spolu s čelenkou a tak... Udělala jsem si prostě radost =)...

Pár fotek jak asi dnešek dopadl =)

Fotka vpyovídá, že nákupy asi miluju =D


Nové ťapičky

Utrhla jsem z toho takovýho hnusnýho budhu a cancour.... Takhle je to hezčí =) C&A

Pár kosmetických drobnůstek =)

Jendobarevná trička jsou základ šatníku a mě nějak docházejí, tak začínáme =) + obyč čelenka na vše možné

6 komentářů:

  1. Parádní kousky oblečení :) Taky bych potřebovala nakupovat, zbavit se stresu a všeho co se děje okolo mě. Snad to s babičkou není vážné :( A cena manikury je opravdu skvělá na PRAHU.

    OdpovědětVymazat
  2. jsem naprosto spokojená =) takových triček chci víc.. H&M za 129,-- a splňí mnoho=´) dají se kombinovat =)

    Děkuju, s babi je to vážný, ale snad to bude dobrý....

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezky nakup!a kam jsi na sla na tu manikuru??:)to je super cena
    muzes kouknout i ke mne;)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. je to takový menší kosmetický studio na praze 10. pedikúra tam stojí 200 a za kadeřnici jsem platila taky 200 =) je to mylsím ulice na hrázi ve strašnicích.

    OdpovědětVymazat