pátek 1. července 2011

I ♥...

Poslední dny si užívám se svým milým, jak jen to jde. V pondělí a úterý jsem také viděla 2 mé nejmilejší kamarádky. Nicol a  Sandru. Tu možná neznáte, ale má taky blog a myslím, že až se rozjede a vše naučí, bude to parádní =) Má moc hezký vkus na oblékání. Jde i nejde s dobou, nosí především, co jí sluší =) koukněte na ní =)

Minulé dva dny byly pracovní =) I like my job =) Baví mě jednat s lidmi a práce s jídlem... Víkend mám volný a hodlám si to maximálně užít. Také jsem dnes navštvila Ikeu. Je tam veliký výprodej a trvá až do 6.7... Teda, až.. Máte na to posledních pár dní =D...
Koupila jsem parádní tašku na nákupy! Je to taková ta taška na kolečkách, co nosí naše babičky =)... Ale ta moje je STYLOVÁ... Musím jí doladit ještě doplňky, a potom budu vééélmi ráda chodit v Budějovicích na nákupy =) Já takovou tašku doporučuji předeším pro lidi, co mají problémy se zády a nechtějí se tahat s těžkým nákupem =)
Ikea 179,-- (po slevách)

...Aaaaa... Co se týče vůně, kteoru jsem sháněla, tak ji mááám =) nakonec jsem vybrala v Zaře =) Ano v ZAŘE! Stála asi 300kč a voní nádherně! Jelikož mám velkou spotřebu, tak je to pro mě lepší investice než Dior za 1500,- =) To až o Vánocích =)

Zara 299,-- Violetta


A také jsem konečně sehnala Nude rtěnku =) Od alverde za 49,-- je super, vydrží, hydratuje a je zcela přírodní =)




Znáte pořad prostřeno? Já na něj koukám moc ráda, nedávno tam paní dělala dort. Velmi jednoduchý, jen piškoty, zakysaná smetana a jahody. Rozložíte piškoty, na dno dortové formy, potřete vrstvou smetany, poté vrstvou jahod na kolečka a takhle opakujete. Necháte chvilku stuhnout v lednici a pak už jen papat =) Je to dobrota =)



A taky miluju naší zahradu, hlavně v tomto období! Je plná třešní, hrášku a lesních jahůdek =)


Miluju zeleň, zahrady rádoby tráva a jedna tůje mě nelákají =)


Přidávám pár fotek =)

Mějte se co nejkrásněji!

Vaše...

.... Pája

5 komentářů:

  1. od Alverde mám taky rtěnku, ale nic moc.. sice krásná barva, ale je taková suchá... tak si měla lepší ruku než já :)

    OdpovědětVymazat
  2. a mimochodem...ta "babička" je parádní :D ještě ten šátek ze Zary a bude to dokonalý :D

    OdpovědětVymazat
  3. mě vyhovuje, nemám ráda patlavý rtěnky a lesklý =)

    babička je super, ale deštník byl tak na jedno použití =( talže už jen šálka =) jinak by to bylo asi moc =D

    OdpovědětVymazat
  4. Ale zase voňvka Dior stačí stříknout jednou a vydrží celý den...což se o levných voňavkách většinou říct nedá...

    OdpovědětVymazat