pondělí 27. června 2011

one of the top blog...

Pokud jde o mě, mám ráda i tipy blogů, kde se nedočtu jen o kosmetice a H&M oblečkách. Tento blog jsem si oblíbila předevšim kvůli kuriozním fotkám. Proto se to nejpravděpodobněji jmenuje MÓDNÍ PEKLO. Občas tam peklo opravdu najdete.
Paní zde ale píše i o kvalitách materiálů, bot, co je vkusné a co zase ne, posty s přehlídek, výstav, jak si co ušít, výplody z ''módy'' aukra apod. =)

Moc ráda se sem vracím a snad pokud ho pošlu dál se o něm dozví další a další lidé a donese se třeba i k těm luciferům z módního pekla =) protože ponožky vs. sandály, kozačky vs. batoh, bunda vs. lodičky jsou prostě pořád OUT!!!

Opravdu stojí za shlédnutí: http://modnipeklo.cz

Přeji hezké pondělní ráno =)

3 komentáře:

  1. Ahoj, no z Budějek nejsem, jen tam studuju, tak jsem tam byla na privátě. Moc to tam neznám, ale co se týče restaurací, tak mi nejvíc chutnalo v Potrefené huse a když vemu bary, tak je nejlepší asi paradox. Snad jsem ti trochu pomohla :)
    Kdybys ještě potřebovala s něčím poradit, tak napiš, mám i formspring (odkaz u mě na blogu) :)

    OdpovědětVymazat
  2. my se tam právě taky chystáme na školu, tak uvidíme, školu máme na konci budějek, strašně hnusná čtvrť, ale centrum je paráda !!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé módní peklo...chodím se tam zasmát, protože některé fotky jsou extrém. A i když jsem zastáncem toho ať si každý nosí co chce, je to jeho vizitka, tak břitký Adin ostrovtip mě vždy rozesměje.

    OdpovědětVymazat