neděle 26. června 2011

Summer mood

Prázdniny začínají!... I když, jak se to vezme, budou praocvní, ale to je nutnost, jelikož chceme od září bydlet sami, chce to něco do začátku!
Ve čtvrtek jsme byli na zápisu ve škole, je na konci světa a to doslova. Nejošklivější část Budějovic v průmyslové zóně. Náměstí a okolí nádraží je ale nádherné a už se moc těšíme, až tam s přítelem budeme společně hospodařit =)

Poslední dny jsem strávila s mým milým, ve škole, a trošku nákupy. Člověk si prostě musí udělat radost =), že jo?

Také jsem vymyslela pár receptů, co udělám, včera jsem třeba zkoušela ''rychlovku'' s těstovinami. žampiony, slanina, smetana, mléko, podravka se smíchá, provaří a podává s těstovinami. Miluju je na 100 způsobů. Těšte se na další post o vaření =)

Zítra mě čeká návštěva zubaře a po dlouhé době sraz s kamarádkou. =) Těším se. =)))
A jak si užíváte začínající volno vy? (pokud studujete teda)

Přikládám pár random fotek z nákupů a procházce po Budějkách =)

Jelikož jsme s přítelem milovníci sýrů, tak tohle bude náš oblíbený obchod =)

Myslím, že lepší dortík jsem nikdy nejedla! Musím do té cukrárny znovu!!!!

V Budějkách mají červené koně, fakt =D


Nááákupy:

čelenky H&M, krásné, ale bohužel mi takový typ čelenek prostě nedrží =(

Pokud někdo hledáte levné, kvalitní, voňavé a prostě perfektní mléko na odličování, tak jděte do tohodle, konzistencí je hodně vodové, ale to mi nevadí, krásně dokonale voní, nedráždí a HLAVNĚ stojí 29KČ!!!

Původní cena v Tally Weijl byla 319KČ, vyplatilo se mi JAKO VŽDY počkat a mít tuhle krásku za 200KČ =)

Kosmetické proprietky: h&m tělový sprej, který voní jako opaovací krém, svěže po kokosech, paráda do veder =) osvědčil se báječně, Essence paletka =) to bude teprve oříšek si s tím vytvořit kouřové oči =D a kouzelný kelímek z Oriflame, který jsem nikdy neměla, tak uvidíme, jestli 90% z vás nelže a je opravdu kouzelný =)

Mějte se krásně! :-*

4 komentáře: