pondělí 20. června 2011

My perfect world...

Už jak vypovídá samotný nadpis můžete vydedukovat, že jsem opravdu spokojená. Nic mi nechybí, jsem zdravá a šťastná. =)
Pomohl tomu i tento víkend. 3 dny plných jídla, lásky, volna a bytí s blízkými. Celý víkend jsem strávila s přítelem a jeho rodinou. Paráda... Neznám lepší pocit, než se v sobotu vyspat do růžova a nevstávat v 5 h ráno do práce =) Miluju, když se z kuchyně line vůně pochoutek =) Miluju povidlové šátečky mé ''skorotchýně'' k sníndani =)
V pátek jsme s mým milým byli na vycházce po okolí. V naší oblíbené restauraci jsme si zašli na nejlepší medovník a kávičku, poté do druhé restaurace na pivko a jablečný džus. =) Sobota byla ve znamení odpočinku, díky sychravému počasí to nebyl problém zůstat celý den v posteli =) a večer se mohlo jít po hodně dlouhé době ''pařit'' =). V Benešově jsme objevili akci Morgan+cola za 30Kč. Takže si dovedete asi představit, jak to dopadlo =D Dorazili jsme v 5 ráno. Já s krásnou kytčkou, kterou mi přítel natrhal po cestě z Benešova až domů =).. Je nejlepší =)
No a neděle, odpočinek, výlet po okolí, opět hromady jídla =)
Miluju volné víkendy a svého milého =)... :-*

Dneškěm začal poslední týden ve škole, šli jsme na Letnou a koukali na film From Hell (Jack rozparovač) a bylo to parádní!

Přidávám jediné fotky, které z těchto pár dnů mám, musím víc fotit.
Tímto děkuji mé spolužačce M. alespoń za tyto fotky, vzpomínku na tenhle parádní den a celkovou vzpomínku na DeMarkKu presto crew z jazykové školy Presto =)

Všichni hezcí a s normálními výrazy až na někoho =D

Třídní Elita. 5 lidí chybí, jejich problém

Brzy se ozvu

P.

1 komentář: