středa 8. června 2011

East or west, home is best...

Dneska jsem měla opravdu náročný den.
Začalo to dopoledne přijmačkami na Vš - ČVUT, Masarykův ústav vyšších studií. Jak ale víte, jsem už s přítelem přijatá do Českých Budějovic (mimochodem, budu moc ráda za každý tip, kam v Budějkách jít!!!), ale sem jsem taky měla přihlášku, tak jsem si šla jen zkusit, jestli bych testy zvládla. Jednalo se o test z obecních studijních předpokladů, takový klasický IQ test. Po testu jsem se s kamarádkou vypravila do Národní technické knihovny, která je součástí areálu ČVUT, kde jsme ani jedna nikdy nebyly. Byl s námi její kamarád, který studuje ČVUT, tak nám udělal průvodce a musím říct, že je to fakt zajímavá zkušenost =) Moc se mi tam líbilo.
Po prohlídce jsem rychle běžela na rentgen zubů, jelikož mě zlobí zub a neví se, co s ním je. Tak uvidíme, ale já jsem z toho snímku moc nevydedukovala =(. Tak snad si na mě pan doktor zase nesmlsne.
Potom jsem spěchala pro kafe do mé milované Panerie a šupala za mým milým do práce =)

Jsem ráda, že jsem doma, home sweet home =)

Jinak jsem si na doporučení Mii koupila lak od Essence - irreplaceable a je fakt naprosto skvělý, nenápadný a zároveň zajímavý! Nemám ráda perleťové laky, ale tenhle jsem si hned zamilovala. A hlavně ceny kosmetiky Essence jsou na tu kvalitu naprosto ÚŽASNÉ!



Mám na vás ještě dotaz, sháním matnou světlou rtěnku. Ne růžovou ani hnědou. Hodně nude odstín, až skoro bílou. Nevíte někdo, kde bych jí mohla sehnat? Já už jsem zoufalá =(
Myslím něco takového =) tohle je spíš nude, ale snad budete vědět, co myslím =)



Přidávám pár fotek dnešního outfitu, ve kterém jsem se mimochodem málem upekla =)

Přidat popisek





Miláček, v poslední době jedna z těch víc oblíbených tašek =)

2 komentáře:

  1. ta rtěnka je nádherná, myslím,že podobná by mohla být od elfu Natural Nymph, taky ji chci :)

    OdpovědětVymazat
  2. v MACu taky seženeš ;)

    OdpovědětVymazat