pondělí 13. června 2011

Girls shouldn't get money, because...

Jak už Vám napoví nadpis, dnešní post se týká menších nákupů =)...
Odpoledne jsem si zajela jen tak do Palladia, a čistě náhodou v H&M dnešním dnem vypukly slevy. Koupila jsem jeden svetřík, který jsem už uveřejňovala někdy v březnu, že si ho koupím, ale 400,-- mi za svršek, co se nedá nosit pořád přijde prostě dost peněz. Dneska jsem ho tam viděla za 200,-- což je už ovšem paráda =))) naproti H&M je jako naschvál Lush. Jen pro informaci, nejsem žádný Lushomaniak, přijde mi, že hodně lidí tam nakupuje, jen aby byli in, i když jim ta kosmetika nevyhovuje, tak tam prostě pořád nakupují. Což je pro mě fakt nepochopitelný. Mě samotné nesedl pořádně ani jeden jejich výrobek, ano, jsou voňavé, hezky zabalené, ale za tu cenu a haló co je okolo jsem čekala něco jiného. Například mě strašně zklamala balistika, čekala jsem něco víc, ale ono to jen zašumělo a konec =(, šampuk mi vyhovuje tím, jak je skladný, ale taky jsem čekala jiný účinek, to samé u pěny, krémů a pleťových masek, ale asi jsem nějaká výjimka, to neznamená, že na značku zanevřu navždy, pořád zkouším něco nového. Po cestě za ''odvozem domů'' jsem se zastavila v H&M ještě ve Štěrboholích a koupila si ještě jeden svetřík, parááááda =) Mám co nosit na podzim =D
Ale na léto moje skříň pláče. Je sice narvaná věcma k prasknutí, ale nosím z toho tak sotva půlku =( znáte to taky? =(

Sweetie Pie jsem si koupila kvůli Sabince - Lost in closet, její recenze mě prostě donutila si pro něj skočit, tak uvidíme =) I ♥ Juicy jsem si koupila jen kvůli vůni, která je prostě nepopsatelně ovocná =) nádhera prostě! a Veganese kondicionér byl dáreček =)

Dnešní simply outfit =) v jednoduchosti je krása a hlavně pohodlnost =)


áááá poklady =))


Nedávno jsem si také koupila konečně super deodorant. Většina je na mě moc parfémovaná a kříží se mi s mou vůní a to já úplně nesnáším. Zvolila jsem kuličkový, nemám ráda stříkací, v práci, když se nastříkám, tak se začnu z toho ''smradu'' dusit a hlavně 90% deodorantů se z podpaží drolí. Tenhle je svěží, dlouho vydrží a je to prostě Dove, takže pro mě jednička. Celkově Dove mám hodně ráda, od sprchy až po krémy je fakt jedna z těch lepších drogistických produktů.

3 komentáře:

  1. U Lushe je ten "problém", že třeba na vlasech, který jsou obalený silikonama, se účinek projeví až za delší dobu. Já na vlasy používám pouze Lush už dva roky a i když ze začátku jsem po něm měla vlasy takové nijaké, protože byly zvyklé na šampony se silikonama, teď jen září, jsou zdravé (i kadeřnice se pokaždé diví!) a hebké a každý mi je chválí... :) A u krémů a masek taky záleží, jak ti co sedne... Mně paradoxně věci na můj typ pleti moc nesedly a naopak mi vyhovují věci, u kterých bych to ani nečekala... :) Každopádně lidi, co si kupujou Lush, aby byli "in", taky nechápu...

    OdpovědětVymazat
  2. Mě třeba docela sedl S&F na lupy a to je ani nemam, smrdí děsně, ale vlasy mi vydržely nemastné snad nejdýl =) tak uvidíme, I♥J jsem měla jen jako vzoreček, tak jsem zvbědavá, jak se mi osvědčí, každopádně i kdybych musela pořád mýt denně, tak se té vůně snad nenabažím =) snad máš pravdu, schválně zkusím jen Lush na vlásky a uvidí se =)
    Když jsem to tak propočítávala, tak se stejně vyplatí koupit šampuk, vydrží dýl, je skladnější a cenově vyjde levněji než lahvička Welly =)

    OdpovědětVymazat
  3. To jo, já byla výdrží šampuků a i tekutých šamponů hrozně překvapená! Předtím jsem používala Elseve a protože si myju vlasy denně, měla jsem lahev spotřebovanou tak za dva nebo tři tejdny :D U Lushe mi u těch tekutých šamponů stačí na umytí míň než čajová lžička... :)

    OdpovědětVymazat