čtvrtek 2. června 2011

May random

Omlouvám se za delší pauzu, ale opravdu se k počítači skoro nedostanu, jsem pořád mimo domov a bude hůř.... Nejsem klasická blogerka, co u počítače, foťáku s nejnovější zrcadlovkou a blogu tráví celé dny. Blogy sleduju moc ráda a i ráda píšu a tvořím, ale opravdu to není hlavní priorita mého volného času.

To ale neznamená, že na blozích netrávím čas, když už se k počítači náhodou dostanu, projedu si oblíbené blogy. K Mie chodím hlavně kvůli inspiraci na kosmetiku. Hodněkrát jsem se podle ní řídila a vždy to bylo užitečné. Píše stručně, jasně a čtivě. Nezahrnuje Vás žádnou předraženou kosmetikou, kterou si stejně většina lidí dovolit nemůže, ale klasickou, ač levnou, tak kvalitní. Na její blog se fakt ráda vracím a není článek, který bych propásla =)
Lucy znám od vidění už ze základky a na její blog jsem kdysi narazila náhodou. Mám ráda její videa, fotky a outfity =).
Ejvi znám ještě z éry, kdy jsme obě tancovaly v jedné nejmenované pražské taneční skupině, už jen proto, že jí znám osobně, k ní chodím ráda a většina jejích outfitů je  jednoduchá, nepřeplácaná a zároveň zajímavá. Nevybrala bych si vše, ale většinou se mi moc líbí.
Markét blog mám strašně ráda, je osobitá, blog si vede podle sebe, ne to co právě frčí u ostatních blogerek, je skromná a milá, to se mi na ní strašně líbí =)
Yell má dokonalé fotky a zákoutí, kde fotky většinou vznikají. Mám ráda její vkus na šperky a texty, co píše =)
mora-e-bionda blog zbožňuju, je to krásná ženská, píše blog dvojjazyčně a to mě baví, její angličtina má hlavu a patu, žádna simply English, ale angličtina opravdu na úrovni. Mám ráda i její vkus na módu a zajímavé čláknky. =)
Sabinu mám ráda, píše zajímavé články, kde umí vyjádřit svůj názor a jen nepapouškuje názory ostatních, je to Lush odbornice a hello kitty milovnice.
Jane's blog stojí za shlédnutí, bude z ní patoložka =D což je na holce zarážející a strašně obdivuju její žaludek =) má hezké outfity a zajímavé články =)
Andy podle mě jedna z královen českých blogů, alespoň pro mě =) nemá proporce 90-60-90 a i tak se umí obléknout jako bohyně, má vkus a styl. Je milá a přátelská a i na svém blogu fakt upřímná =)
I mě kolikrát inspirovala =)
Toť vše k oblíbeným blogům =) ráda holky podpořím, aby měli další ''sledovatele'' =)

A jak vypadalo moje období v době, kdy jsem nepřispívala?

Minulý víkend jsme s přítelem a kamarády byli na paintballu v Praze. Už nikdy víc, holky, fakt to bolí, když vás nějaký koumák napálí ze dvou metrů...au au au... takže paintball už ne (budou fotky v našich slušivých oblečkách=))

  • posledních pár dnů školy před námi (jinak studuji jednoleté studium angličtiny)
  • práce
  • nemocnice, kde mi leží babička s operovanou kyčlí =(
  • litry zeleného ''čaje'' Nestea
  • nákupy hlavně jídla
Nějak takhle to teď u mě vypadá.
Příští týden si jdu ještě zkusit přijmačky na VŠ do Prahy, ale to spíš jen tak orientačně a koncem měsíce se jedem s mým úžasným přítelem zapsat na VŠ do Budějek, kam jsme přijatí =))

A teď už slibované random fotky:


Lak na nehty Basic neon pink 29kč =D vzala jsem ho ze zoufalosti, jela jsem na víkend pryč a sloužil až do dnečka =) sice s opravama, ale sloužil dobře a na nehtech vypadá báječně =)

Nejsem na sladké, ale tohle je lahůdka =)

Jsem krémomil, a tenhle se osvědčil na 1* ... Jakýkoliv dotaz týkající se krémů, tak ke mě. Miluju krémy a už jsem jich ozkoušela dost, takže kdyby byly dotazy, tak sem =)

Pingui...

tohle jsem objevila v jednom malém krámku, jsem zvědavá, jak Nestea z prášku bude chutnat =)

Tenhle čajík jsem ještě nevyzkoušela, ale hodně lidí si ho chválí a já jahodové čaje miluju =)

Kuře na smetaně =) zase omáčka, vím, ale jsem omáčková a prostě je miluju =)

Nejlepší sníndaně =) Naučily mě to kamarádky, nejsem zastáncem zdravé stravy, ale tohle je báječná kombinace. Activia+bebe mini


A tady spíš pro pobavení =) poslední dobou mám nějak moc ráda růžovou barvičku =D... A pro ty, co neznají curaprox kartáčky, tak je zkuste =)já mám problém s dásněmi a tenhle růžovej krasavec mi pomohl proti krvácení dásní =)

2 komentáře:

  1. haha thanx :))) jj přesně - blog není hlavní priorita mého volného času , co asi budem povídat nejvíc přispívám , když se učím.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. klasika, já zas když jsem sama doma a mám čas =) dneska jsem doma asi po týdnu a ráno jedu zase pryč. je mi trošku blbý, když jsem u přítele chodit na blog a nedejbože na ''fejsbuk''

    OdpovědětVymazat