středa 18. května 2011

Successful tuesday afternoon

Ahoj,

tak dnešní den začal hrozně! Zaspala jsem, takže na přípravu mi zbývalo nějakých 20 minut, což se sníndaní prostě nejde stihnout =D...

Celé dopoledne jsem strávila ve škole, potom jsem hned letěla na focení pasovky... Už X měsíců nemám občanku, ale koza to řeším, až teď. Nevadí, snad nedostanu pokutu!!!... Potom jsem jela za babičkou do nemocnice, chudák tam leží už od zimy =/

Odpoledne jsem zakončila super nákupem v Tesco MY, kde jsem si mimo jiné koupila konečně denní krém a oblíbenou hnědou tužku na oči =)....

Při cestě domů jsem se nevyhla Arkádám Pankrác, kde jsem se zastavila za kamarádkou a pořídila jsem si nádherné naušničky =) Mám z dnešního dne opravdu radost!!!

Teď jdu něco uvařit muži, který každou chvilkou přijede :-*...

Peněženka koupená sice už začátkem týdne, ale já z ní mám fakt moc radost, je dokonalá! Tak dlouho jsem se rozhodovala, až nakonec rozhodla... =)) Tally Weijl (nevím přesně název, tak mne omluvte, jestli jsem to napsala špatně!)







6 komentářů:

  1. Ta peněženka vypadá vážně skvěle a líbí se mi i ty náušnice... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jsem takhle zila s proslou obcankou asi rok :-D takze plne chapu!

    OdpovědětVymazat
  3. a nedostala jsi pokutu na úřadě? =D

    OdpovědětVymazat
  4. boží peněženka :)
    btw k těm řasám - jo moje spolužačka je má taky nemožně dlouhý a nevim co ještě podle mě je to takový to myšlení "když už za to platím tak at to je pořádně vidět" nebo tak něco ....

    OdpovědětVymazat
  5. děkuju za chválu =) podívej se do nového článku, a čti celý, snad budeš mít radost =)))
    no takový holky nechápu, ještě když maj po zadek prodloužený vlasy a přijde jim to sdnad přirozený =D

    OdpovědětVymazat