čtvrtek 5. května 2011

I am superwoman

Hrozitáncky moc se omlouvám, že sem vůbec nepřispívám, ale nějak opravdu nestíhám. Řeším teď spoustu věcí a hlavně je u mě spoustu věcí nových.
Například jsme se s přítelem dostali na VŠ do Českých Budějovic, což je skvělé, nový život, bydlení, kompletně převrácený život vzhůru nohama =) ale je to velmi příjemná změna, i když vím, že to nebude lehké.
Jinak pořád pracuju, lítám mezi domovem (kde stejně skoro nejsem), školou, prací a přítelem...
Byla jsem u kadeřnice, jak jste si asi všimli v minulém příspěvku na fotce. Bohužel vlknám pomohl difuzér =(...

Teď mě čeká třídní sraz ze střední školy, zítra výlet za přítelem (asi mu ukuchtím nějakou mňamku, jak jinak =D)  a pracovní víkend... =)...
Už se těším na příští víkend, máme totiž víkendovou dámskou jízdu =)
Tady jsem vám nafotila pár fotek, abyste měli tak nějak představu, jak si asi užívám dny =)


Fotila sebe

Nakupovala jsem

Byla u kamarádky, která má báječného kocoura

Byla na chatičce u lesíka

Krmila pipinky

Dováděla se skorosynovcem...

...a skoroneteří
a byla se svým milovaným
Toť 14 dní v kostce, čekejte opravdu víc přííspěvků, nechci, aby to tu úplně umřelo =(
Pa

P.

4 komentáře:

  1. ten kocour je hrozně roztomilý, vypadá skoro jako plyšák :)

    OdpovědětVymazat
  2. on je i tak heboučkej, jelikož nechodí ven, nemá se kde zašpinit, tak je fakt jak pyšáček =)

    OdpovědětVymazat
  3. ta macicka je ziva??vyzera dokonalo!

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá jako plyšovej, ale opravdu není =)

    OdpovědětVymazat