pondělí 16. května 2011

random pics and favourite outfit

Ahooj,
tak se tu zase hlásím, chtěla jsem přispět ve čtvrtek ale blog mi hlásil nějakou chybu. Nevadí =)
V poslední době moc nenakupuju, jelikož šetřím, abych měla do začátku něco našetřeno na bydlení. Jediné, čím jsem si udělala radost, jsou punčošky. jsou se srdíčky a mají ''rajcovní'' krajku na stehnech. Od některých jsem slyšela pochvalu, od některých jsem musela snášet opovržlivé pohledy, NO A CO! Nechci být tolik součást davu, byla jsem s davem dostatečně dlouho! Baví mě se lišit =)...

Potom jsme s holkama při odjezdu do Nymburka objevily, že na Hlavním nádraží v SIXu mají slevy. Skoro všechny šperky byly za 30 kč =))) neodolala jsem náramku a dvěma prstýnkům a rozhodně tam ještě tento týden zavítám. Za ty peníze je to fakt ''směšný''!!!...

V Nymburce jsme v baru zafandili ''českým hochům'', daly si dobré jídlo a užívaly si pohody!
Zbytek víkendu jsem strávila s přítelem. Miluju naše večerní letní pohody u ohně... =)

Byla bych ráda, kdyby jste mi napsali, o čem chcete, aby moje příspěvky byly, nechci vás nudit =)

Punčochy - Croptown, kabelka, tiílko - H&M, kraťasy - DIY, košile - C&A, kožíšková vesta - NY


Nuda ve vlaku


Jedno z oblíbených triček.... =)

Nejpohodlnější boty F&F 170kč, kdyby nebyly o číslo menší, a tudíž netlačily =D

5 komentářů:

  1. Děkuji ti tolik chvály :),mě se moc libí ty punčošky,ten Six je teda dobrej,takový slevy,já tam musím taky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nemáš vůbec za co =))... Ráda k tobě chodím =)... já six miluju

    OdpovědětVymazat
  3. ty punčošky jsou super, škoda jen, že nejsou vidět celé... :)

    OdpovědětVymazat
  4. haha taky si začínám ulítávát na růžovejch rtech :)) používám k tomu takový to růžový labelo s perletí :)

    OdpovědětVymazat
  5. to mám taky =) akorát mi vyhovovalo to starý, to nový provedení je moc ''klouzavý''

    OdpovědětVymazat