neděle 8. května 2011

spring is everywhere

Nemůžu se nabažit tohodle počasí, co Vy? V pátek jsme s přítelem jeli na výlet, původně to mělo být jen kousek, ale nakonec jsme jeli až k Sázavě, ke Šternberku =) paráda. Zavzpomínala jsem si na staré časy, jezdila jsem totiž s taneční skupinou na tábor do této oblasi a mám na tuto dobu opravdu krásné vzpomínky... V Sázavě jsme si v krámě koupili svačinu a věci na gril a večer jsme si opekli špekáčky a strávili krásný večer u ohně =)
Víkend jsem strávila v práci =( což mě mrzelo, venku tak nádherně a já byla za sklem =(
Příští víkend mě ale čeká dámská jízda, další grilování, vínečko, filmy, hory jídla a hlavně moje dvě kočky =))Moc se těším, vypnu a budu po dlouhé době s lidmi, co mám ráda... Budu dokumentovat, slibuji!!!
Tak jen doufám, že nebude pršet =)
Zítra se chystám lehce vařit, do školy a pak za Úžasňákem=)... Miluju dny, kdy mám denně něco na práci a nenudím se... =)

2 komentáře: