úterý 12. července 2011

Random of our 2nd anniversary

Jak jsem již psala, tento víkend jsme trávili v krásném hotýlku... Pátek jsme strávili doma, užívali jsme si počasí, pekly buřty, koukali na filmy a venčili pejsky na poli =)

V sobotu večer jsme přijeli do hotýlku v Benešově, šli na výbornou večeři a večer s kamarády do baru. Cestou zpátky nás zastihla ta největší bouřka, co jsem snad kdy viděla. Celý Benešov svítil, jako kdyby byl den... Ale nádhera...

Zbytek víkendu byl poklidný, hráli jsme hry, zkoušeli kouřit vanilkové doutníčky (nešlo nám to, nejsme kuřáci, takže si radji ani nepředstavujte, jak jsme u toho vypadali) a užívali si jeden druhého.

Byly to ty nejkrásnější 2 roky v mém životě =)

Jinak fotky slibovaného outfitu nejsou, nějak jsem neměla příležitost kdy fotit, tak snad příště =)

Miluju tyhle chvíle, pocit největší svobody, pohodlné oblečení na doma =)
Část miniZoo

Nepřijde mi normální, že se kohout kámoší se psi =D


 A teď pár fotek z naí komůrky:


jen ty trenky to kazí =D

Koupelna. Pokoj byl bez ledničky, proto máme vínko v umyvadle, kde se chladilo

....

Výhled

Úžasňákovo véča =) mňam

Moje véča. Vepřová panenka s hříbkovou omáčkou a těstoviny. Akorát jsem už ujedla =D

Sladká tečka na závěr
I♥HIM

3 komentáře: