středa 6. července 2011

:-)

Dala jsem blogu opět nový RŮŽOVÝ vzhled. Nevím proč, ale ten jednoduchý nadpis se mi líbí víc =)... v jednoduchosti je stále krása =)
Co myslíte vy? Je lepší častěji měnit blog z důvodu oživení? Nebo ho nechat, jelikož jsou všichni zvyklí na záhlaví, jaké používáte delší dobu? ...

Zítra jedu ke kadeřnici... konečně! Dostala jsem od maminky k svátku poukázku na kosmetické a kadeřnické služby u ní na pedikúře. Sranda je, že je na 1000,-- a slečna, co mě bude stříhat říkala, že za sřih to bude jen 250,-- :) to tedy nevím, jaké všechny procedůry mi zítra udělají :), Pedikúra, manikúra, kosmetika a kdo ví, co ještě :)... Na tento víkend musím být krásná :) s přítelem jedeme oslavit krásné dva roky, co jsme spolu... Shodli jsme se, že si nebudeme kupovat žádné dárky a pojedeme na jednu noc do hotelu, kde si dáme večeři, bowling a půjdeme někam na procházku.. Už aby to bylo.
Zítra čekejte fotky outfitu.

Dobrou noc


P.

2 komentáře:

  1. Ten jednoduchý nápis se mi líbí víc. A myslím, že je na tobě, jestli budeš dělat nějaké změny ve vzhledu blogu. Hlavní je, aby se líbil tobě, abys byla ty spokojená a pak budou spokojení i čtenáři :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k vyroci! Ty procedury si urcite uzijes, stejne tak jako hotylek ;-) Ja jsem spis pro jednodussi header, ktery pro tebe bude typicky a tak casto se nemeni :-)

    OdpovědětVymazat