sobota 23. července 2011

HAPPY DAYS

Poslední dobou se mám přímo báječně... Viděla jsem mé dvě milovnané kamarádky a hodně času trávím s přítelem. Vynahrazujeme si období, kdy jsme se kvůli škole a práci viděli málo. Ve středu jsme se rozhodli, že pojedeme na výlet. Nakonec jsme vybrali Beroun a Křivoklát. Byla to paráda, až na to, že se mi něco utrhlo v koleni a 2 dny mě pěkně bolelo =( ale už je to v pořádku. Viděli jsme celý hrad a já musela překonat pár výškových překážek. Výška je pro mě problém, mám velké závratě a mám problém vylézt i pár děravých schodů =(ale vše jsem zmákla =)

Ve čtvrtek jsme lenošili doma, uvařila jsem dobrotu (kuřecí plátky s americkým bramborem a sosem ze 4 druhů sýra, mňam), včera jsem byla shánět dárky k pondělnímu svátku a u mého milého na obědě v práci a dnes se ani nic tak závratného nedělo =)

Určitě čekejte fotky z výletu, ale žádný super ouftit nebyl, jelikož jsme dost zmokli a přeci na výlet nepojedu v něčem nepohodlném =).... Měli jsme týmová trička =)haha, víte, co to je?

Teď si jdu udělat pozdní oběd a pak zabalit a zase na pár dní pryč... Bože, jak já miluju prázdniny.
Předem se omlouvám za dlouhou pauzu, celý týden bude pracovní, v práci budu průměrně od 7:30-21:00h takže na internet mi opravdu čas ani energie nezbyde... =)

Tak se mějte krásně....




tiílko NY, černé bolerko, cardigan HM, brýle POLSKO, psaníčko TW

3 komentáře: