středa 13. července 2011

6 things I ♥

Taky se ke mě tato ''řetězovka'' dostala a ten nápad se mi moc líbí. Budu vám to sem dávat každý týden (nebo se o to alespoň pokusím). Já mám totiž ráda víc než jen 6 věcí.
Samozřejmě rodinu, přátelé a lásku do toho počítat nebudu =)

1. Pořádek. Jsem puntičkář a to strašně. Miluju srovnané skříně, poličky, nenávidím prach, špínu, drobky v posteli, vlasy apod... Mám ráda pěkně sladěné, čisté a hezky vypadající věci. =) Ale to neznamená, že jsem povrchní...



2. Jídlo. Jsem požitkář, ráda se dobře najím. Ať už je to čerstvé ovoce či zelenina, sladká jídla, masitá, bezmasá, tpelá, studená, nezáleží na tom. Jen jsem hodně vybíravá, málo co sním. Nejradji mám italskou a českou kuchyni. Naopak nemusím čínskou a indickou (kari nepočítám)



3. Spánek. Potebuji ho k životu stejně jako jídlo. Když ho nemám, jsem protivná, nevrlá. Potřebuju se pokaždé dobře vyspat, i když určitě víte, že to pokaždé tak není =(



4. Vůně. Mám ráda voňavé věci a lidi. Miluju pánské vůně, když kolem mě projde hezky navoněná žena. Miluju vůně dětských olejíčků apod... Vůně je součástí mého života =)



5. Fotky. Mám je snad všude v ložnici. Ráda si zavzpmínám na časy, kdy fotka vznikla. Ke každé mám co říct, pamatuju si za jaké situace byla vyfocena =) Ráda zanechávám vzpomínky a ráda si je opět vybavuji.



6. Punčochy. Líbí se mi, pokaždé si můžete vzít jiný vzor, jiný nápad, jinou barvu, není to ohrané, jako kalhoty (džíny), je to originální, je to ženské a když si oblečete punčošky samodržky je to SEXY =)



A jakých je vašich 6 oblíbených věcí? Pište do komentářů

Vaše

P.

4 komentáře:

  1. já se určitě ztotožňuju s jídlem, vůní a fotkami a přidala bych hudbu, čokoládu a tanec :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jídlo, spánek, koně, facebook (překvapivě) :D, přítel, kamarádi.
    Smysl pro pořádek Ti hrozně závidím. Já to taky nesnáším, ale uklidit mě to nedonutí:D

    OdpovědětVymazat
  3. mám tu někde v březnu nafocený svůj pokoj, stejně to tu vypadá i ted.. jedině, kdy neuklízím je, když jsem nemocná. nemocná jako že fakt člověk vyčerpáním padne do postele. jinak jsem na pořádek kolikrát až STRAŠNÁ =(

    jak jsem psala, nebudu to tu mít jen jednou, mám ráda spoustu věcí a teď mi napadly zrovna tyhle =) tanec se mezi ně taky řadí =), přítele nepočítám, to je jasný, bez fb vydržím uplně v pohodě =´)

    OdpovědětVymazat
  4. já vím zatím jenom jednu věc. a tou věcí jsou knížky...

    OdpovědětVymazat