neděle 3. července 2011

Fashionlista

Tak, díky (Sedmi)krásce Sandrušce jsem se konečně naučila s Fashionlistem a hlavně jsem ho díky ní i konečně objevila.. DĚKUJI Strávila jsem u toho sice trochu času a zatím se vše teprve učím, ale časem to určitě vykoumám vše =)

Zatím jsem jen zvolila hnědo bílý a růžovo bílý =).... Řekla bych, že na léto ideální barvy =)...Mám moc ráda i černou, ale ta mi přijde vhodná spíš na zimu... Já sama osobně nemusím podpatky, i když se mi strašně líbí, je to ženské, sexy a vypadá to prostě skvěle! Je mi líto, že je nenosím, ale je mi to prostě nepohodlné, denně běhám na bus (nebydlím v Praze a běhat po té naší cestě v podpatcích je umění), u přítele je kopec jako blázen a to není taky nic pohodlného. Hlavně mám problém se zahlými palci, které se mi v těchto typech bot ještě více ničí a hlavně bolí =( snad jednou, až si budu zadek vozit denně autem =)
(asi mi teď větršina stejně řekne, že je to o zvyku)
Co se týče svršku, preferuji volnější trička, tuniky, tiílka, košile. S nápisy či vzorem na prsou (ZVĚTŠUJE) jednobarevné... Jednoduchost a nepřeplácanost=) není nic pohodlnějšího =)
Klasika kalhot nebo světlých džín neumírá =) Občas vystřídám za sukni, šortky či šaty =)
Mám ráda výběr v naušnicích, doplňcích a taškách =) Přítel mi nadává, že jsem v tomhle strašná, že toho mám až moc, ale mě přijde, že stejně nosím tak 2 tašky z 10ti...Smůla, jsem holka a holkou zůstanu!
V letních měsících se málo kdy stane, že vyjdu ven bez brýlí. Nerada se mračím a přijde mi to i jako super dopněk =)
Co se týče nehtů, nosila jsem potažené svoje gelem a určitě se k nim v budoucnu zase vrátím. Momentálně nosím stále nalakované. Nejraději mám světlé perleťové (výhoda je, když se trošku odloupne, není to hned vidět!) nebo naopak neonově či nude růžové. Pastelkovými taky nepohrdnu.

Tak... Na fashionlistu jsem zatím zkusila jen v rychlosti zkombinovat pár věcí. Líbí se vám?


2 outfit | Fashiolista




1 outfit | Fashiolista

1 komentář:

  1. nemáš zač, kočko :) a outfity se mi líbí :) hlavně ten první jde úplně k tobě a vystihuje tě :)

    OdpovědětVymazat