pondělí 2. ledna 2012

Random

Tak po dlouhé době se hlásím s více fotkama =) Ježíšek mi přinesl spoustu krásných věcí, mnohé jsem si ani nezasloužila, ale to uvidíte v příštím příspěvku.... =)

Začíná zkouškové, tak člověk si tu náladumusí nějak zlepšit =) pro mě to jsou jednoznačně zvýrazňovače a barvičky, tahle kalkulačka mě dostala =) to se budou počítat příklady =)

trošku chabej stromek v Č. Budějovicích, zlatá Praha

 Absolutně nejlepší řasenka, co mi natočí řasy jako žádná předtím =) Jen si člověk musí zvyknout na gigantický kartáček. Od té doby, co ji používám mi každý přijde mrňavej =)



Silvestrovské občerstvení, můj muž byl nejlepší a nejlíp to přichystal =)...Kaviár, křupky, salámky, mňam
A i mezi svátky jsme byli v Praze na procházce po starém městě a přecpali se zase jako čuňátka

 Nejlepší McCafé =)

 A nakonec abyste nezapoměli, jak vypadám =)

6 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. No tak tak kalkulačka má teda grády! Nikdy bych takovou nechtěla =D Ale pravda, alespoň je to počítání barevnější, což se hodí, protože sama matika a vše s ní spojené je horor. (tedy alespoň pro mne). Jídlo tady vůbec neukazuj!! =D Já jsem tak šíleně přeplácaná po Silvestru, ale přitom při pohledu na ty fotky bych si tak ráda dala.. Mňam. A škoda, že nepiju kafe. Je to strašně hezké, to malování do pěny a taky se to dá považovat za kousek umění =)
    A jinak k tomu, jak vypadáš.. Jsi moc sympatická holka a krásná. Ale přirozeně krásná a to je v dnešní době makeupů až zázrak. Vážně ti to sluší, i když na sobě nemáš tunu přikrášovacích věcí (teda alespoň si to myslím, pokud už nejsem úplně slepá =))

    OdpovědětVymazat
  3. komentář máš ještě u sebe =) jinak ještě jednou moc děkuju za pochvalu =)...
    kalkulačka je nejlepší. sic enejsem nějakej velikej zastánce růžový barvy, ale tohle mě dostalo =)... jídlu neodolám nikdy a dobrému latté nebo cappuccinu taky ne =)

    OdpovědětVymazat
  4. Ta kalkulačka je luxusní :D a ta řasenka vypadá skvěle, budu se na ní muset v drogerce podívat!) )B.

    OdpovědětVymazat
  5. Ta růžová kalkulačka! :D Originální :-)

    OdpovědětVymazat