středa 18. ledna 2012

Vánoční dárky

ano, nezbláznila jsem se, až teď se Vám hlásím se svými vánočními dárečky a ještě s pár fotkami z posledního období =)

Takhle dnes vypadá můj stůl ,musím se učit, ale nějak to můj mozek nezvládá, odmítá si tam něco ponechat, schovat, nejde mu ponechat jedinou myšlenku. To bude zítra vypadat =(


O víkendu jsem se viděla se svou úžasnou kamarádkou Sandruškou byly jsme v Palladiu po obchodech a na večeři. Bylo moc fain po dlouhé době vidět člověka, na kterém Vám jako jednom z mála opravdu záleží a takové krásné dárečky jsem dostala. Naušničky už hojně využívám, miluju drobné šperky a podtácek mám na svém pracovním stole a denně mi na něm stojí kávička =)



Tuhle skvělou aromalampu jsem si koupila před Vánoci v Manufaktuře, moc se mi líbí, že má tak hlubokou nádobku a člověk pořád nemusí hlídat, zda mu nevyschla nádobka a nemusí se pořád dolívat =) a hlavně se mi moc líbí design =) za 199Kč je perfektní =)

Včera jsem ve slevách v NewYorkeru objevila tenhle super ''přehoz'' k legínám a přes jednoduché bílé tričko je perfektní, jen moc nedávám body tomu materiálu. Ale snad mi alespoň chvilku vydrží =) V jednoduchosti je krása =)
Ještě bych z Manufaktury chtěla upozornit na tenhle super krém na ruce. Já jsem dost vybíravá a ne každý mi sedne. Ale tenhle je skvělej. Stojí cca 120 Kč, voní jemně, nevtíravě, obsahuje výtažky ze soli z mrtvého moře, což je velké +, když má člověk šupinkaté ruce a hlavně hydratuje a nelepká, což u krému nesnáším =) má 10bodů z 10ti =)
A teď už k dárečkům k Vánocům.
Jako první je Tangle teezer, nejlepší a nejskvělejší hřeben na světě. Sama jsem tomu po recenzích nechtěla věřit, ale fakt funguje a rozčeše i nejvíc zacuchaný vlásky. Já sama na tohle dost trpím a rozčeše fakt všechno, jediný - je cena, ale to člověk přežije za to, co dokáže =)

 Od tety jsem k narozeninám, které slavím týden po Vánocích dostala tyhle krásné šperky s elementy Swarovski, mam ráda decentnost a tohle mě moc potěšilo.


 Šál a šátků není nikdy dost =)


 Jako každý rok, chlupaté ponožky =)
Už jsem moc potřebovala světlé džíny =) tyhle mi jako jediný v celých Arkádách padly =)

Šedý svetr s velikým límcem z HM za 399,-- byl nejlepší kup =) teplý, hezky vypadá a je moc příjemný na těle =) 


A taky jsem si konečně vybrala zimní boty na podpatku, jsou pohodlně, ale řeknu vám, celý den po pražském hradě a o Praze to teda není, nožičky bolely moc moc... ale moc se mi líbí =)

5 komentářů:

  1. krasne darceky si dostala, svetrik mame podobny len pre mna tam nebola vhodna farba taks om zobrala ciernu klasiku, a ruzovy salik je juuuj krasny:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. ty nausnicky jsou krasny!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. ty naušničky jsou ode mě :D Pájí, máme podobné botky :) jo a ten krém na ruce doporučuji také, je úžasný!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tento Manufaktura kremik mam aj ja a som s nim takisto velmi spokojna, a to mam ekzem na ruke:((((
    Btw, tie nausnice su uzasne!!

    http://www.supercutesupereasy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat