pátek 15. dubna 2011

I bake with love♥

Mám pro Vás další recept =)
Napadlo mě upéct domácí croassainty, já i Úžasňák je naprosto zbožňujeme, obzvlášť, když jsou plněné Nutellou.
To, že Já mám ráda croassainty jste si mohli všimnout už v předchozím postu.
Na tyto ''fešáky'' prodávají normálně těsto. Všimla jsem si ho třeba v Bille a stojí okolo 35,--
Budete potřebvat:

  • již zmiňované croassaintové těsto,
  • v našem případě Nutellu, ale dá se i džem, sýr, párky apod. prostě co máte rádi vy, ne každému sladké vyhovuje
  • a já jsem vršek po dopečení dozdobila. (nevím, kde se to dá sehnat, ale jsou to spešl tuby na zdobení třeba perníčků na Vánoce =))
Těsto rozbalíte, to jsem nedokumentovala, to snad zvládne každý =D
Jednotlivé dílky jsou navrženy, ale je třeba je pořádně proříznout. Já to dělám krájítkem na pizzu =)

Pomažeme... =)=)
Zamotáme =)...
A pečeme, stupně a doba pečení je na obale:
Je to opravdu strašně jednoduchý, zvládne to každý, i nešika v kuchyni a dá se to na opravdu dost způsobů =))

Takto vypadají po zdobení.... Dobrou chuť =)


Ještě jsem měla chuť na mé oblíbené Gnochi s nějakou omáčkou, udělala jsem minutkové steaky s hříbkovou =)
Recept snad někdy příště =) Taky to není nic složitého (nemám ráda složité vaření, asi geny =D)

Užijte si víkend =)
A děkuji za 10 pravidelných followers =);) Děláte mi radost

2 komentáře:

  1. tak ty si aka sikulka, o tom som ani nepocula ani netusila ze je!wow!

    OdpovědětVymazat
  2. ty croissanty vypadají super, miluju cokoliv s nutellou :) taky jsem je kdysi zkoušela, ale z vlastního těsta, a nebyly nic moc... tak určitě vyzkouším tvůj recept :)

    Fashion&Chocolate

    OdpovědětVymazat