sobota 2. dubna 2011

Sunny, but hard-working Saturday

Dnešní den jsem celý strávila v práci, ale ani tam nejezdím jako vesnický buran, chci, aby mi to slušelo!!!
Ráno jsem jela o hodinu a půl dřív, než jsem mohla. Chtěla jsem vidět mého Úžasňáckého přítele, tak jsem jela do práce s ním a dala si u něj sníndani, pak jsem šla k sobě a dnes to kupodivu utíkalo a bylo to fain, milí lidé, milá kolegyně a pochvala od vedoucího!!!
Teď se tu cpu zbytkem omáčky s rýží, jsem prasátko, co? Takhle pozdě =D...
Fotky z dnešního jednoduchého outfitu =)


Není to žádný výstřední outfit, ale mě se líbí tričko, nápis, který mě vystihuje ''If you want to shake my world, just smile'', kolikrát mi stačí, když se na mě člověk usměje a hned mám lepší den =) Hlavně v práci to pomáhá, pak jsem na sobě měla své oblíbené jeans, asi dva roky zpátky je měli v Gateu za 200 =) a po menším zákroku švadleny drží do teď =) a nesměla jsem zapomenout na svou nejoblíbenější jarní bundičku z Bershky. =)


A jak jste si užili sobotu vy? =)
Jinak mám dotaz, kde v Praze seženu levný, ale dobrý sekáč? Já znám jen hrabárny a nebo takové, které mají ceny jako normální obchody. Tak pokud se na tenhle blog někdo dostane, tak budu moc ráda, když mi v komentářích necháte nějaké dobré tipy =)

Good night sweeties =)

3 komentáře:

  1. pekny fotky,))a mas(i na osttanich fotkach na blogu)krasny utulnuuucky pokojiiik!^^fakt parádni,))

    OdpovědětVymazat