čtvrtek 14. dubna 2011

Nail polishes

Jelikož se doma už začínám docela hodně nudit, tak mě napadlo udělat post o mých oblíbených lacích. Ještě donedávna jsem měla gelem potažené drápky, ale kvůli práci jsem je musela dát pryč =(
Teď jsem docela i ráda, mám víc penízků.
Ale na druhou stranu není týden, kdy bych si nekoupila nějaký nový lak =)
Baví mě tahle závislost, co Vás?


Laky mám v takové látkové krabičce, lépe se hledají a díky těmhle pořadačům mám v kosmetice parádní pořádek =)



Ne všechny, ale moje nejoblíbenější laky =)

 
Červené odstíny, holografický S-he, ve výprodeji za 19,-- jsem ho tam nemohla nechat =)
Golden Rose, zmrzlinově fialová barva, perfektní kombinace s Matt od Essence =)
Růžový od MissSporty, klasická holčičkovská barva (můj foťák bohužel nerozumí barvám), asi nejoblíbenější lak!!!
A poslední, takový oranžovo červený od Dermacolu, perfektně vypadá a v pohodě stačí 2 vrstvy.


Hnědé odstíny, převažují Essence, skvěle se hodí snad ke všemu, nejsou tolik nápadné, ale ruce působí hezky upraveně =)


Báječná tohleto věcička, nevím, jestli je ještě k sehnání, připadá mi, že se S-he cosmetics ruší. Když pospícháte a tímhle nastříknete čerstvě nalakované nehtíky, mnohem, mnohem rycheji to schne =) (ale jakmile máte hodně velkou vrstvu, tak to neuschne ani s tímto zázrakem)


Zmrzlinkové laky =) Akorát mi mrzí, že se s Mabelline strašně špatně pracuje, zlaté Essence =)


Tmavé laky používám jen občas, moc je nemusím, raději mám pastelové barvy, ale občas mám náladu i na tyhle =)


První odlakovač, co jsem objevila, co VONÍ a to doslova, je skvělý! A stojí jen pár korun. V Schleckler drogerii mám pocit, že ho mají za nějakých 40,--, což je oproti ostatním paráda!


Díky tomuhle už neznám pocit suché kůžičky okolo nehtů. A i ty jsou pak krásně lesklé a pevné =)


Super věc, pokud chcete mít opravdu hladké nehty, je to taková ''leštička'', jednou stranou se nehtík zbrousí a druhou vyleští. Pak vypadá, jako kdyby byl nalakovaný průhledným lakem. Hlavně vydrží strašně strašně dlouho, kdo nezná, určitě vyzkoušejte =)))


Poukud budete mít jakýkoliv dotaz, týkající se tohoto příspěvku, klidně se zeptejte. =)

7 komentářů:

  1. Laky to je moje velká závislost :),od Essence mají kapky na rychle zasnutí a jsou lepší než ten sprej,líp se s nimi pracuje,tak to vyzkoušej :).Včera jsem si zrovna koupila ten od Maybelline a pracuje se mi s ním skvělě.

    OdpovědětVymazat
  2. u mě prostě essence vede, na ty kapky se taky chystam, jako na ten praskací lak =) a magnetický =) áááách, proč mi to jen dělaj =D...

    OdpovědětVymazat
  3. Dlouho jsem nosila gel, ale sundala jsem ho asi pred 2 lety a jsem spokojena, prijde mi to prirozenejsi!
    Ted sprejik od S-he mam taky a mas pravdu, ze jsem si vsimla, ze jejich veci v drogerkach ubyvaji, coz je skoda!!

    OdpovědětVymazat
  4. mě to ze začátku strašně mrzelo, že musely dolů, ale pak jsem si uvědomila, že krásný stejně zůstaly jen 2 týdny a ten 3. a 4. týden už byly pěkně vidět odrosty, takhle můžu bezvadně experimentovat =)

    OdpovědětVymazat
  5. Ten serikovy/levandulovy a koralovy je uzasny! A taky ten tyrkysovy! :D Mas dobrou sbirku:)

    Dressandheels.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Páni, to je ale sbírka. A ten co máš na nehtech je úžasný! :)

    OdpovědětVymazat
  7. to je právě již zmiňovaný fialkový a jako top coat Matt od Essence =) ten jsem nějak zapomněla vyfotit =D

    OdpovědětVymazat