pátek 1. dubna 2011

Nothing special

Dnes jen v rychlosti.

Ráno jsem jako obvykle bezradně stála u skříně a nevěděla coby =D... Nemám co na sebe, říkám to pořád!!!
Díky málo času jsem popadla oblíbené tričko, šortky a punčochy a vylítla se spožděním z domu.
Přežila jsem den ve škole s přednáškou o slovnících a běžela vyjimečně do práce. Mám ráda spontánnost =D...
Teď jsem si dodělala oběd na zítra do práce a celou krásnou sobotu strávím za pultem Panerie =) Máme novou točenou zmrzku =) A je výýýborná, takže alou do Panerie a ozkoušet!

Teď jen koupel a zaplout do peřinek =)
Užívejte páteční večer... =)
top - stardivarious, shorts - calliope DIY, tights - gate, accessories - forever21

3 komentáře:

  1. Máš krásný punčošky a řetízek :),hrozně moc bych si chtěla něco objednat z forever 21,jaké s tím máš zkušenosti ?

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky =)
    děkuju moc, potěší to =) hele já dělala objednávku loni spolu s Ejvi a jednou holčinou, já přímo neobjednávala, ale vím, že posílají do ČR =)

    OdpovědětVymazat