čtvrtek 31. března 2011

My favourite meal

Jak jsem slíbila, přiložím recept mého nejoblíbenějšího jídla a to kuřete na paprice. Miluju to jídlo už od miminka, jsem hold omáčkový typ a tuhle miluju ze všech nejvíc. Recept mám od babičky, takže bez pochyb je nejlepší a já se po něm můžu utlouct.
Budete potřebovat:

  • Kuřecí maso
  • Sladkou papriku
  • Sůl a pepř
  • nové koření
  • bobkový llist
  • cibuli
  • mléko
  • zakysanou smetanu
  • hladkou mouku
  • podravku
  • a přílohu

Začneme tím, že hodíme kuřecí masíčko do vody, osolíme, přidáme podravku nebo bujon, přidáme bobkový list a nové koření, přidáme pepř a vaříme do měkka až se udělá vývar a maso je měkké.

Na pánvičce nebo v hrnci si rozehřejeme máslo a přidáme na drobno nakrájenou cibulku a tu osmahneme do růžova. Pak jí zaprásíme paprikou (záleží na vás jak máte koření rádi, já ráda, takže dávam hodně).
Zalijeme vývarem, který nám mezitím vznikl vedle v hrnci a 15  min vaříme pod pokličkou.

Poté přecedíme vzniklou omáčku do jiného hrnce, nechceme mít přeci kousky cibulky a koření v omáčce a dáme znovu lehce provařit. Přidáme mléko rozmíchané s troškou mouky a soli (trik babičky!!!) a opět provaříme.
Nakonec přidáme zakysanou smetanu na dochucení, dělá opravdu krásnou chuť omáčky. Přidáme maso z veldejšího hrnce, zamícháme, přidáme trošku jíšky (pokud je potřeba), uvaříme rýži nebo těstoviny a tradááá:

Nevím jak vy, ale já omáčky zbožňuju a snad se vám tenhle post bude líbit. Dal mi docela práci, tak snad ho alespoň někdo ocení =)

3 komentáře:

  1. já sice omáčky úplně moc nemusím, ale tohle vypadá moc dobře, možná někdy vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam! Taky miluju kuře na paprice! Takže dávám palec na horu. Jsi šikovná :)

    OdpovědětVymazat
  3. já bych ho dokázala jíst každý den!!!

    OdpovědětVymazat