středa 16. března 2011

Secret of my drawer

Včera jsem si tak večer projížděla jednotlivé blogy a u Mii (snad jsem to sklonila správně=)) jsem narazila na hypermega dlouhý post o kosmetice, mimochodem úplně úžasný post. Zmiňovala tam i ukládání kosmetiky doma. Já mam na ní jeden vyhraněný šuplík. V něm hodně oddělovačů a vše má své místo. V jendom jsou laky na nehty, v dalším makeupy a pudry, v dalším zkrášovadla a ve zbylých dvou směsky =) krémy, pinzetky apod. =) vše má své místo a pořádek.
Omlouvám se za kvalitu fotek, ale kvalitnější foťák mi odjel fotit někam nemovitosti, tak se zatím musíte spokojit s tím, co je =)
Já sama si myslím, že je to celkem přehledné, co myslíte? Jak ukládáte vaše ''serepetičky'' Vy?

Vaše


P.

Takhle to nějak vypadá všechno pohromadě =)


6 komentářů:

  1. takhle hezky uspořádané bych to taky chtěla mít :)) snad někdy... možná... za dlouho, až si najdu čas :D

    OdpovědětVymazat
  2. Hezká sbírka :),koukám,že jsi nová blogerka,tak hodně štěstí :)

    http://kockandy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. V příštím to plánuju víc podrobně =) neměla jsem u sebe lepší foťák =) , určo se dočkáš =))

    jinak já jsem puntičkářka, musím mít vše srovnaný =)

    OdpovědětVymazat
  4. Já to mám nějak podobně jako ty. :-) Akorát toho mám podstatně míň. Nevidím důvod, proč by to u mě mělo vypadat, jak kdybych vykradla drogerii - teď si to neber nějak osobně. :-) Co se shoduje jsou laky - těch není nikdy dost. :D

    OdpovědětVymazat
  5. =) neberu to osobně, já jsem na kosmetiku ulítlá=) a to mi připadá, že toho mám ještě málo =D...

    OdpovědětVymazat