úterý 29. března 2011

I love you spring

TRAMTARADÁÁÁ... První post s oblečením =) Tleskám sama sobě, že jsem se k tomu vůbec dokopala, nemám fotografa, tak kamarádka samospoušť mi musí pomoci  =) Jen mi chybí prstýnky a lak na nehtech, sorry guys, nestíhačka =)
PS: Přihlášky na VŠ zaplaceny, lítačka koupena, Lush očuchanej, výplato, kde jsi? =D... A v H&M mají zase výprodeje, to je jako naschvál, že? Mám tam zálusk na pár opravdu vydařených kousků, teď mají ale přednost nějaké jarní botky.
Jarní kolekce se všude vyvedly, a to moc, ale to by člověk musel mít bezednou zlatou Master Card... Neříkám, že se nedá nakupovat levně, dá a skvěle, ale když se těch levných věcí sejde 20, tak to stejně vyjde tak, že po akci moje KB G2 pláče =(...



I Bertík si užívá sluníčko

Vlaštovky z Gate za 38,-- =)

punčochy, šaty - HM, boty - CCC, kabátek - Tally Weijl

Kiss for my dear followers



3 komentáře:

  1. Moc se mi líbí tvůj blog, takže okamžitě jsem follower! :)
    A kocourek je opravdu krásný, já mám slabost pro černé kočky! :)
    A to jméno, Bertík, to je náhoda, naše venkovní kočka, která je čtyřbarevná se jmenuje Berta :D panejo, to by byla dvojka ! :D

    OdpovědětVymazat
  2. jéé ty jsi milá, moc mě to těší, ale zatím jsi asi jediná =( snažím se, ale přijde mi to naprd.. snad časem... jéé tak to je náhoda, ale ono hodně koček se jmenuje Bertík =)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné náušnice :)

    OdpovědětVymazat