čtvrtek 17. března 2011

Shopping =) I ♥ It

Dnešní den, i když pršelo byl úžasný! Ráno mě probudil Úžasňák (přezdívka mého přítele a uslyšíte to tu ještě často=)) a odjel pracovat. Nikdo neumí budit lépe =)
Potom jsme s mamkou vzaly auto a jely směr Ikea, co dělat v deštivém počasí doma, že? Měly jsme krátký seznam, co nakoupit a co ''nutně'' potřebujeme =) Samozřejmě jsme si daly klasické Švédské kuličky, MŇAM...
Sehnala jsem konečně skříňku, co mi chyběla (brzy uvidíte fotky celé ložnice) a pár drobností, co jsem Vám samozřejmě už konečně lepším foťákem vyfotila. Ještě jsme navštívily OC Černý most a zašly i do kina. Byly jsme na filmu King's speech /Králova řeč/ a bylo to fakt skvělý... =) Můžu jen doporučit na to jít, protože tohle je klasický film do kina =)
V OC jsem si ještě v H&M koupila černou látkovou podrpsenku pod tiílka v létě, je to roztomilý a zároveň sexy, když to vykukuje =) a pak jsem tam náááhodou zahlédla obchod Gate, tak jsem tam hned mazala a samozřejmě úlovky taky byly =)
Po cestě domů jsem se zastavila pro něco k jídlu (hotové jídlo jsem ani nestihla vyfotit, jaký jsem měla hlad=D) a nezapomněla jsem na své oblíbené bonbónky =)
A jak jste si čtvrtek užily vy? =)
Nějaké drobnosti, co mi vylepšily den =)
Naprosto sladký polštářek, akce 79,--/Ikea, no neberte to =)
Mňamky do kabelky
Nejroztomilejší punčošky z Gate za 98 KČ. =)
Super inspirace na jaro =)

Další naušničky do sbírky, obojí Gate cca 50 KČ

Nutnost IKEA, rámečky a váleček na textil, obzvlášť, když máte zvíře je to parádní věc.

Přeji krásný zbytek dne

Vaše

P.



5 komentářů:

  1. krásné náušnice a punčošky z Gatu, taky jsem se tam na ně dívala :)

    OdpovědětVymazat
  2. ááá miluju tyhle blbinky :) ten polštářek mám taky .)

    OdpovědětVymazat
  3. blbinky jsou nejlepšííí! ráda si zlepšuju den =) no hlavně na něj byla akce za 79,-- =)

    OdpovědětVymazat
  4. ty nausnice s ptacky jsou nadherne ^^ a ten polstar tez :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jééé těm punčochám jsem taky neodolala

    OdpovědětVymazat