středa 23. března 2011

One good thing of my day

Dnešní den, ač bylo venku krásně jsem neměla až zas tolik dobrou náladu. Ve škole jsme psali revision test of our skills, nic moc, poslech byl asi 100 let starý, tak jsem toho moc nepochytila, pěkně mi to zkazilo náladu. Na zítra ještě musím připravit prezentaci, ale nevím na co! =(
Odpoledne jsem sháněla nějaké dárky pro mamču, dneska jí je 51 a vypadá na 41 =) Fakt. nekecám =)
Koupila jsem jí krásný šátek v H&M, pudrová barva. A sobě jsem koupila dvoje naušničky, ach jo, to je nevýhoda mít školu 100m od Palladia =D Ale jedna pozitivní věc - odolala jsem Lush =D... Ale až mi přijde výplata, tak už se asi neudržím, takže během měsíce čekejte příspěvek na Lush a nějaký recept, mám chuť něco uvařit.
Přeji krásný zbytek dne =)

Vaše

P.

Earrings F&F, Scarf H&M

3 komentáře: