čtvrtek 24. března 2011

Such a beautiful day

Dneska jsem měla krásný den. Nešla jsem do školy a místo toho jsem jela za kamarádkou na Kladno,byly jsme v naší oblíbené čajovně, daly jsme si Kus Kus a po dlouhé době skvěle popovídaly. =)
Miluju naše dívčí dýchánky! Navštivily jsme i Rossmann drogerii, kde jsme neodolaly azurově modrému laku na nehty od Essence... Ach ta závislost!!! Díky bohu jsme odolaly magnetickým a práskacím, snad příště =)
Nemohly jsme nenavštívit Gate, kde mě díky bohu nic nezaujalo, stačí, že svou kartu ruinuji pomalu každý den =DA do výplaty je ještě 14 dní.
Navštívily jsme kladenské medvědárium a udělaly jsme pár fotek, asi po 100 letech =D...
Já jsem pak jela sama domů přes Prahu. Naneštěstí jsem se zastavila v Arkádách na záchod a když jsem šla kolem H&M nemohly mi uniknout ty krásné červené slevové papírky. HA! A já ulovila modrou parku za 300,--=) Mám z dnešního dne opravdu moc moc radost!
We're just a lil bit crazy babygirls =)

We try to enjoy every moment in our lifes

No comment guys =D

Absolutely most cute nail polish

HM parka 300,--CZK

our favourite teapub

My friend's tea. I think It was called 9 angels =) but I'm not sure

4 cheese cous cous with tomatoes




Žádné komentáře:

Okomentovat