úterý 15. března 2011

NEVO dead sea spa

Když jsem se dneska sprchovala mým oblíbeným peelingem od Nevo - dead sea spa, tak mne napadlo, udělat na toto téma příspěvek, jelikož tuto kosmetiku skoro nikdo nezná tak bych ráda bych, aby jí znalo víc lidí.
Tato kosmetika, pochází z Izraele a jak už vypovídá název, z Mrtvého moře, takže je opravdu bohatá na vitamíny a minerály. Zakoupit jí můžete buď ONLINE a nebo v obchodních centrech v Praze (nevím, jeslti není i v ostatních městech) a to na Floře, v Palladiu (tam mají dokonce několik stánků) a na Chodově.
Moje maminka pracuje pro společnost, co zařizuje mezistátní dopravu a občas něco dováží i pro tuto firmu, takže občas něco dostane jako dáreček, ale jinak bych si některé výrobky asi nekoupila, patří poměrně mezi tu dražší, ale zase kvalitnější kosmetiku.
Teď vám představím, jaké výrobky mám doma já a jak jsem s nimi spokojená.

Začla bych asi nejoblíbenějším. A to je právě již zmiňovaný peeling na tělo. Vůně, nepopsatelně jemná, krásná, opravdu jako říká název OCEAN!!! Používám 1 - 2x týdně a kůži mám jako z bavlnky =)








Potom peeling na obličej, další skvělá věcička, nedá se vyrovnat klasickým peelingům, kde zrníčka skoro nejsou a nebo jsou kdo ví z čeho. Tady mi to připadá, jako kdybych tam měla zrníčka z kiwi nebo něco takového... Moc sice nevoní, ale splňuje super službu a pleť je heboučká.



Nejoblíbenější krém opět vůně OCEAN - modrý. Příjemně voní, rozmazává se i se vpíjí a kůže po něm nádherně voní a je hebká jak dětská prdýlka =) Vhodný je prý i pro lupenkáře!!!








Absolutní jednička v krémech na nohy, což je obzvlášť pro holky, co rády nosí podpatky (nožky trpí, přiznejme si) a nebo jen v létě, kdy jsou nožky namáhány v žabkách a otevřených botách. Opravdu HYDRATUJE, voní a vydrží hodně hodně dlouho.






Oblíbený sprcháček, taky peeling, levandulová vůně, vhodný na denní použití.









Sůl do koupele je báječná, pokud si chcete zarelaxovat a užít chvilku volna, voní a hydratuje!










A asi nejzajímavější věc!!! LEŠTĚNKA na nehty, asi to znáte i od jiných výrobců, ale je dokonalá, obzvlášť, pokud máte hrbolkaté nehty, tohle je báječně zahladí a i se pak lépe nanáší lak na nehty ;)








No, asi znáte slečny, co stojí v OC u stánku a nabízí Vám možnost vyzkoušení peelingu a ptají se na nehty, zkuste je někdy neignorovat a opravdu to vyzkoušet!!! Pro mně je to *numero uno* v kosmetice, ale Lush se jí začíná hodně hodně rovnat!!!

Tak doufám, že Vás tenhle článek alespoň trošku zaujme (zatím je blog uplně mrtvý, snad časem :(  )
a přeji krásný večer...


Vaše

P. =)

1 komentář:

  1. tuto znacku ma moja mama:)na nechty tiez ocean vonu:) s lestickou je spokojna dokonca k nej dávaju myslim aj nahradne pilnicky

    OdpovědětVymazat